Коли американський стартап Veer, що працює з топовими enterprise-бізнесами в США, шукав підрядника, однією з основних вимог було дотримання безпеки даних. Саме тому в Veer обрали українську компанію SoloWay.
Про те, як розробники SoloWay допомагають гігантам Кремнієвої долини зі списку Fortune-500 розв’язувати проблеми в HR-сфері, розповідаємо в статті.
Veer: новий підхід до керування відпустками
Стартап Veer виник як відповідь на одну з гострих проблем американських роботодавців та їхніх співробітників — менеджмент відпусток. Йдеться про різні її види: медичну, військову, з вагітності та догляду за дитиною тощо.
Проблеми полягають у відсутності:
- Єдиного стандарту відпусток. В кожному конкретному випадку умови залежать від страхового поліса робітника, правил компанії, в якій він працює, та штату, в якому знаходиться працівник або бізнес.
- Зручної та зрозумілої комунікації. Керуванням питань з відпусток займаються так звані ТРА (third-party administrator) — сторонні компанії, які співпрацюють з технологічними гігантами. Зазвичай спілкування з TPA — це довге додзвонювання в колл-центри, бюрократична мова та відсутність конкретики.
Найскладніші випадки пов’язані з відпустками щодо вагітності та догляду за дитиною. Найманим працівницям, що збираються народжувати, надзвичайно важко розібратися, на яку відпустку вони мають право та як вона оплачується. В результаті жінки, які роблять кар’єру, часто воліють просто не народжувати.
За часів адміністрації Барака Обами уряд взявся покращувати ці умови та почав тиснути на корпорації. Наразі великі компанії вже змагаються між собою за бенефіти, які надають підлеглим. Наприклад, в Google жінка має відпустку по догляду за дитиною тривалістю у 24 тижні зі стовідсотковою оплатою, а чоловік — 18 тижнів. Adobe та Apple пропонують 16 тижнів оплачуваної відпустки для батьків новонародженого.
Однак, проблеми з менеджментом відпусток залишаються актуальними. На це звернули увагу підприємці з Кремнієвої долини, які вирішили створити найкращий бізнес в HR-сфері.
Протягом двох років двоє бізнес-партнерів проводили дослідження серед роботодавців, яке підтвердило: одна з найболючіших тем — відпустка з вагітності та догляду за дитиною. Щоби допомогти вирішити цю та інші подібні проблеми, у 2019 році підприємці відкрили стартап Veer Technologies.
За статистикою Veer, щороку близько 10 відсотків працівників в кожній компанії потребують термінової відпустки через незаплановані події. Система допомагає роботодавцям керувати цими процесами в цифровому форматі:
- HR-менеджери бачать всю актуальну інформацію: скільки днів відпустки запланував співробітник, за якими програмами будуть відбуватися виплати, коли саме людини не буде на роботі тощо.
- В програмі є зручна візуалізація, чек-листи, нагадування про необхідність отримання певних документів, оплату. Все це дозволяє зменшити кількість запитів до ТРА та документів, які ускладнюють роботу менеджерів.
Безпека даних як ключовий фактор продажів
Veer фокусується на enterprise-бізнесах з кількістю співробітників не менше 10 тисяч. Серед клієнтів стартапу — топові компанії Кремнієвої долини, зокрема Adobe. Щоби залучати подібних клієнтів, важливо дотримуватися безпеки даних — адже компанія має справу з конфіденційною інформацією. Ось що про це каже співзасновник Veer:
- Безпека — ключовий фактор для створення дорожньої карти продукту. Без неї покупці не сприймуть пропозицію серйозно. Саме цей фактор став одним з вирішальних в успіху Veer.
- Задача СЕО — включити безпеку в культуру компанії: поставити її в пріоритет, донести до співробітників важливість та розробити ритуали, які будуть нагадувати про неї. Так, Алекс раз на два тижні має зустріч з керівниками, що відповідають за безпеку, і вони переглядають дорожню карту.
- Займатися безпекою даних потрібно вже на старті створення компанії. Часто бізнеси відкладають це питання на кілька років. В результаті всі дані зберігаються на хмарних сервісах (а це додаткові витрати для бізнесу), отже, і вартість, і безпека продукту виходять з-під контролю.
- Увага до безпеки даних та бажання вчитися допомагає перетворювати клієнтів на промоутерів: саме так Veer збільшив кількість підписок на 250 відсотків. Адже в компанії хочуть не лише продати якісний продукт, а й навчатися у лідерів ринку, які сприяють його вдосконаленню.
Співпраця з SoloWay Tech: українські девелопери як невід’ємна частина команди
Шукаючи підрядника, у Veer фокусувалися на компаніях, які не лише мають потрібну експертизу, але й приділяють увагу безпеці даних. Цим вимогам відповідають спеціалісти SoloWay Tech.
Сьогодні українські розробники є частиною команди Veer. Вони працюють над тими самими задачами, що й американські колеги: розробляють різні частини продукту для enterprise-корпорацій.
Кожна компанія-клієнт має свої правила щодо різних видів відпусток з точки зору тривалості, оплати, можливості брати частинами та інших деталей. Задача розробників — реалізувати індивідуальні вимоги у продукті, а потім підтримувати актуальність налаштувань відповідно до змін правил компанії та/або змін у законодавстві країн, в яких вона працює.
Українські девелопери не обмежені залученням в окремі частини процесів, а беруть участь скрізь: сповіщеннях, конфігурації параметрів відпусток, опитуваннях, інтеграції з третіми системами, менеджерській та адміністративній частинах продукту тощо.
«Залучені спеціалісти є невідʼємною частиною команди та беруть участь у всіх активностях разом з колегами, — кажуть у Veer про українських девелоперів. — Хоча кожний спринт приносить виклики через гучні імена наших клієнтів, ми їх долаємо».
Висновки
Досвід співпраці SoloWay Tech та Veer показав, що українські девелопери успішно розв’язують задачі, які ставлять enterprise-корпорації з Кремнієвої долини. Наші розробники не тільки мають експертизу, але й дотримуються безпеки даних, яка надважлива для клієнтів.
Якщо ви теж шукаєте надійного партнера з розробки продукту, звертайтеся до SoloWay — і ми запропонуємо рішення, яке допоможе вашому бізнесу зростати.