Онлайн-кінотеатр Megogo оновив візуальний стиль. Нову айдентику розробив арт-директор сервісу Володимир Смирнов, а також дизайн-директор Spilka design büro.
- Метою оновлення було прибрати дрібні деталі та спростити геометрію логотипу, створити ілюстрації із фірмовими персонажами і більш цікаві анімації. Платформа оновила також корпоративний шрифт: Megogo Interface та Megogo Display.
- Логотип зробили мінімалістичним та мʼякшим для сприйняття, щоб підкреслити, що основна аудиторія платформи — це родини. Бренд відмовився від форми з гострими кутами, її зробили більш заокругленою, при цьому залишили фірмовий мʼятний колір.
- Також оновили бренд-моушен з фірмовим джинглом, який відтворюється під час запуску контенту. Звук для анімованого лого написав композитор Олександр Філоненко.
- Окремим завданням було оновлення фірмового шрифту. Над ним працював Дмитро Растворцев, відомий за шрифтами для «Дії», Національного художнього музею, ЗСУ та іншими. У роботі він надихався творчістю графіка, арт-директора та художника Василя Кричевського, який свого часу був тісно повʼязаний з кіно та розробляв варіанти Державного Герба та валюти УНР.
- Останній раз Megogo проводив оновлення айдентики 2016 року. У компанії підкреслюють, що за шість років стиль став упізнаваним, але все ж потребував змін.