Додаток українського edtech-стартапу Headway отримав Editor’s Choіce в App Store у США. Про це AIN.UA розповіли в компанії.
- Editor’s Choice – це рекомендації від Apple. Редакція App Store обирає кращі застосунки та радить своїм користувачам. Основними критеріями відбору є дизайн, досвід користувача, унікальність, новаторство, локалізація та регулярність оновлень. Це відображається у вигляді значку в Apple Store, додатковим екраном у списку застосунків «Вибір редакції» та описом чому саме редактори рекомендують застосунок.
- Headway app радять як додаток, що дозволяє прочитати або прослухати нонфікшн бестселери за 15 хвилин, включає персоналізацію, челенджі та можливість зберігати картки для запам’ятовування.
- Застосунок і раніше потрапляв на головні екрани App Store та був додатком дня у Великобританії, Ірландії, Новій Зеландії та Австралії. З початком року чотири рази поспіль ставав App of The Day у США, але нагороду Editor Choice отримав вперше з моменту запуску.
- Editor’s Choice отримати непросто через високу конкуренцію та стандарти відбору. У App Store США понад два мільйони застосунків, з них 94% безплатні. Освітні застосунки входять у трійку топкатегорій App Store – популярнішими є лише ігри та бізнес застосунки. Свого часу Editor’s Choice отримали стрімінговий сервіс Hulu, застосунок для медитацій Headspace, Twitter.
Що це дає бізнесу?
Editor’s Choice, як і фічерінг, коли додатки потрапляють на головний екран стору, впливає на видимість застосунку, знання про нього та, як наслідок, завантаження. Це додаткове промо від Apple, яке також впливає на довіру користувачів. Проте, як пояснили AIN.UA в стартапі, на відміну від фічерингу, має тривалий результат, адже значок нагороди відображається на першому екрані застосунку в App Store. Це надає продукту додаткову конкурентну перевагу.
«Editor’s Choice значно вплинув на рівень взаємодії з користувачами Headway app. До прикладу, зросла кількість візуальної взаємодії. На четвертий день після отримання нагороди, користувачі втричі частіше бачили застосунок Headway в App Store та взаємодіяли з ним, аніж до цього», – розповіли AIN.UA в Headway.
Про Headway
Headway app запустили у 2019 році. За даними розробників, на сьогодні це найпопулярніший у світі додаток за кількістю завантажень у ніші самарі книг. У ньому зібрані 15-хвилинні текстові та аудіосамарі нонфікшн бестселерів, а також щоденні інсайти, гейміфіковані челенджі. Додаток завантажили понад 20+ млн користувачів у світі.
У 2022 році Headway увійшов у шортлист The Europas Awards та став єдиним українським стартапом у номінації Hottest Edtech. Входить до списку найвпливовіших компаній у світі, що трансформують цифрове навчання та навички спеціалістів — GSV 150.