Скільки заробляють в TikTok: від $0,02 з програм монетизації і до $20 000 – від брендів

TikTok лише нещодавно почав експериментувати з розподілом коштів за рекламу з деякими найвпливовішими інфлуенсерами. На сьогодні на платформі існує низка фондів та програм, які мають на меті фінансову підтримку найвпливовіших блогерів. Однак, за словами креаторів, на Creator Fund та інші програми монетизації припадає лише незначна частина їх доходів. Більшість TikTok-інфлуенсерів все ще покладаються на угоди з брендами для отримання більшої частини своїх прибутків.

Insider зібрав дані від тіктокерів про їх заробітки з різних джерел доходу на TikTok.

Вбудовані інструменти мотивації – від $20 за ефір до $34 000 за місяць

Деякі тіктокера заробляють непогані гроші через вбудовані віртуальні «подарунки» під час прямих трансляцій.

  • ASMR-креаторка Люсі Девіс заробляє від $20 до $300 на кожному прямому ефірі.
  • А австралієць Джейкі Боем, на стрімах в TikTok, як він спить, за місяць заробив $34 000.

Фонд творців – від $0,02 до $0,03 за тисячу переглядів

TikTok має кілька вбудованих інструментів монетизації, зокрема Фонд творців (Creator Fund), з якого платять користувачам, що мають принаймні 10 000 підписників і 100 000 переглядів своїх відео за період у 30 днів.

Виплати з Фонду творців становлять кілька центів за кожну тисячу переглядів. За словами Генка Гріна, йому платили від $0,02 до $0,03 за кожну тисячу переглядів у TikTok.

Блогер Престон Сео, який працює у сфері особистих фінансів і має 2,4 мільйона підписників у TikTok, заробив близько $1 664 із Фонду творців у період із січня 2021 року по травень 2021 року. Його акаунт приносить в середньому від $9 до $38 на день.

У 2023 році TikTok почав тестувати так звану Програму Креативності, призначену для виплат користувачам «більш високого середнього валового доходу» за відео тривалістю понад одну хвилину. Долучитися можуть лише користувачі, які мають принаймні 10 000 підписників і досягли 100 000 переглядів відео за останні 30 днів. При цьому треба обирати – або участь у Фонді творців, або у Програмі креативності – не в обох одночасно.

TikTok Pulse – від кількох центів до пари десятків доларів

Компанія також ділиться доходом від реклами з творцями через програму контекстної реклами під назвою TikTok Pulse, яку анонсували у травні 2022 року. В рамках програми бренди можуть купувати рекламу в різних категоріях, як-от кулінарія, краса та мода. 50% від доходу платформа обіцяє розділити з автором, в чиє відео потрапив прерол. Лише автори, які мають принаймні 100 000 підписників, можуть брати участь у цій програмі.

Однак перші виплати від TikTok Pulse розчарували креаторів. Вісім інфлуенсерів (від кількох сотень тисяч до кількох мільйонів підписників, переважно з ніш ігри та лайстайл) в перші місяці заробили від кількох центів до $17.

TikTok Effect Creator Rewards – від $700 до $14 000 за доповнену реальність

Компанія також запустила фонд у $6 млн для творців ефектів доповненої реальності. Програма отримала назву TikTok Effect Creator Rewards і пропонує творцям доповненої реальності базову плату від $700 до $14 000 за ефекти, які з’являються принаймні в 500 000 відео.

На момент запуску (травень 2023) фонд доступний лише для користувачів, яким виповнилося 18 років і які проживають у США, Великобританії, Франції, Італії, Іспанії та Німеччині.

Спонсорство – від $350 до $20 000 в залежності від популярності

  • Алекс Охеда, який має близько 8 млн підписників у TikTok, розповів Insider у 2022 році, що його плата за одне спонсороване відео в додатку становила $20 000.
  • Тіктокерка з Атланти Симфоні Кларк, яка має близько 200 000 фоловерів, брала від $350 до $600 за спонсорований пост.
  • А тріо тіктокерок Ніколь, Наталі та Ніці Тейлор, які зараз мають близько 12,7 млн підписників, музичні лейбли платять по $750 доларів за рекламу пісні в одному відео, $1400 за два відео та $2000 за три відео.
  • Інші креатори заробляють гроші, створюючи контент для TikTok-акаунтів брендів. Наприклад, фітнес-блогерка Салха Азіз бере сотні доларів за створення UGC-контенту для використання брендами в маркетингових кампаніях.

У підсумку можна сказати, що все залежить від популярності блогера та того, наскільки приваблива його ніша для брендів. Бо саме на спонсорство і контракти з рекламодавцями все ще припадає левова частка доходів тіктокерів. Програми з монетизації наразі не приносять доходу, який міг би гарантувати хоча б мінімальну фінансову незалежність. Хоча трапляються і поодинокі неочікувані success stories, як-от у Боема, що стрімив свій сон.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук