Засновник агенції Fedoriv, партнер і CEO інвестиційного фонду Vesna.Capital Андрій Федорів поділився з виданням «НВ» п’ятьма книжками, які будуть цікаві та корисні бізнесменам. AIN.Business переповідає.
- «Майстри масштабування. Неочевидні істини від найуспішніших підприємців світу» Рідb Гоффман, Джуна Коена, Дерона Тріффа. Книга про головні етапи й бар’єри, які проходить засновник стартапу перед тим, як його побудувати й масштабувати. Ця книжка написана як резюме подкасту Masters of Scale, що вів один із засновників LinkedIn Рід Гоффман.
- «The Almanack of Naval Ravikant: A Guide to Wealth and Happiness» Еріка Йоргенсона. Книга про філософію індо-американського підприємця та інвестора із Кремнієвої долини Навала Равіканта. Зокрема про те, як підприємці потрапляють у пастку, коли їхній рівень життя починає обгонити їхній рівень доходів.
- «The Mom Test: How to talk to customers & learn if your business is a good idea when everyone is lying to you» Роба Фітцпатріка. Це практична і стартаперська книжка про дослідження та закоханість у власні ідеї.
- «Атомні звички. Легкий і перевірений спосіб набути корисних звичок і позбутися звичок шкідливих» Джеймса Кліра. Книжка про дизайн звичок. Автор пояснює, як допомагає досягнути мети, дизайн своїх звичок, імплементації та інтеграції нових у вже наявні.
- «The Infinite Game: How Great Businesses Achieve Long-lasting Success» Саймона Сінека. Автор пише, що слід шукати види діяльності, побудовані не на конкуренції, де один виграв, а інший програв, а такі, що взагалі не передбачають тих, хто програв.