Компанія Rozetka запустила формат франчайзингових точок видачі в 2020 році. З того часу в українських містах запустилося близько 100 локацій. AIN.Business розпитав представників компанії про те, як змінилися умови для потенційних парнерів з початком повномасштабної війни, а також плани щодо розвитку проекту в майбутньому. За словами команди Rozetka, до кінця 2023 року хочуть збільшити кількість точок видачі до 130.
Про роботу проекту під час війни
- Не зважаючи на повномасштабну війну, Rozetka продовжує розвивати формат франчайзингу.
- Станом на середину червня 2023 року, франчайзингова мережа компанії налічує 92 точки видачі по всій Україні.
- За даними компанії, з лютого 2022-го не відновила роботу лише одна точка видачі в Харкові. Зараз в планах її релокація.
«Станом на зараз, ми маємо позитивну динаміку по відкриттям торгових точок та збільшення мережі загалом. В середньому в місяць ми відкриваємо 6-7 нових франчайзингових точок видачі», – розповіли AIN.Business представники Rozetka.
- При цьому, з початку повномасштабного вторгнення компанія змінила умови входу в проект, а саме зменшила розмір паушального внеску на період воєнного стану в країні.
Про інвестиції
- Як розповіли AIN.Business в Rozetka, інвестиції у відкриття бізнесу майже не змінились в порівнянні з запуском проекту «Франшиза».
- Станом на червень 2023 року вони залежать від стану приміщення та формату.
- Якщо взяти до уваги встановлення алкогольної вітрини то інвестиції складають до 850 000 грн.
- Без алкогольної вітрини – від 650 000 грн.
- Як пояснюють в компанії, одним з основних плюсів точок видачі Rozetka є безкоштовна доставка як для товарів продавця Rozetka, так і деяких продавців маркетплейсу, замовлення яких обробляє компанія.
Як стати партнером
- Для цього потрібно заповнити анкету на сайті Rozetka, в розділі «Франчайзинг».
- Потенційний франчайзі, перед відправкою анкети може ознайомитись з містами, де можна відкрити нову точку видачі. Для цього в Rozetka створили спеціальний список, який оновлюється.
- Після відправки анкети, працівники відділу франчайзингу опрацьовують її та надають зворотній зв’язок протягом 3-х робочих днів.
«Звичайно потенційному франчайзі для позитивного результату в оцінці заповнених даних потрібно вказати всі дані по анкеті, в тому числі по приміщенню в певному місті, досвіду ведення бізнесу та чому проект “Франшизи” Rozetka його зацікавив», — додають в компанії.
При розгляді анкети в Rozetka звертають увагу на:
- Місто, в якому потенційний франчайзі хоче відкрити точку видачі та чи є вже певні локації.
- Досвід ведення бізнесу будь-якого формату.
- Третє – це чому проект «Франшизи» Rozetka його зацікавив.
- Четверте – чи за власні кошти потенційний франчайзі хоче відкрити точку видачі.
Про плани розвитку проекту
В Rozetka запевнили, що в планах на 2023 рік – збільшити франчайзингову мережу до 130 франчайзингових точок видачі, а також надати можливість франчайзі продавати на локаціях інші групи товарів.
«Станом на червень місяць 2023 року компанія рухається згідно поставленого плану. Протягом 2022 року Rozetka почала співпрацю з компанією Prom, що дозволяє клієнтам отримувати посилки з маркетплейса, що впливає на додатковий дохід франчайзі. Також, почали співпрацю з компанією Meest, що збільшило кількість послуг на точках видачі Rozetka, адже клієнти можуть відправляти та отримувати свої посилки через точки видачі», – поділилися в компанії.