29 червня AIN.UA повідомив, що додаток для замовлення таксі HOPIN розпочав роботу у Києві. В Україні HOPIN також працює у Чернігові. Окрім того, сервіс доступний у Празі, Братиславі, Кошице та інших містах. Ми спитали у представників сервісу, чому HOPIN вирішили перезапустити в столиці саме зараз — під час війни — а також як йдуть справи в Чернігові.

Як давно компанія працює в Чернігові? Чи можете поділитися статистикою? Скільки користувачів, скільки поїздок тощо.

У Чернігові працюємо з 2017 року.

Можу сказати, що після початку великої війни (якщо порівняти зі станом на зараз) працюємо лише десь на 40-50%, тобто ще не вийшли на довоєнні показники. Місто сильно постраждало під час блокади, і багато людей виїхало.

Чому вирішили запуститися в Києві саме зараз? Адже в країні триває повномасштабна війна.

Думали над цим питанням вже декілька років, але то ковід, то війна. Немає сенсу чекати далі.

Перш за все у нас зараз дуже функціональний додаток, багато можливостей, які не пропонують конкуренти. Також одна із причин – ми довели роботу у Чернігові до дуже недалекої від еталонної, як справді має виглядати і працювати сервіс замовлення авто. Хочемо принести це і у Київ, ми правда надаємо сервіс.

Яким чином плануєте конкурувати на українському ринку з іншими гравцями?

Перевага для водіїв – це нижча комісія при не нижчих тарифах. Тобто ми хочемо і даємо заробляти водіям більше (наша комісія у Києві – 12-13%, у конкурентів часто 25%).

Для пасажирів у нас також чимало переваг. Окрім комфорту та стану авто, це його можливості та функції. Можна кастомізувати поїздки під власні потреби: планування поїздок на точний час, додавання проміжних зупинок, замовлення декількох авто одночасно, поїздки по фіксованій ціні або з таксометром у додатку, додаткові побажання: тиша у авто, багаж, доставка, поїздки з тваринами, драйвер.

Ну і, як на мене, сама цікава наша функція це можливість замовити будь-яке авто з карти вільних водіїв поряд. Тобто пасажир бачить іконки авто або відкриває список авто поряд (який містить фото авто, інформацію про водія, рейтинг), обирає авто яке йому більше подобається і замовляє саме його – такого точно ніде і ні в кого немає.

Ви можете самі вирішити, на якому авто поїдете. Частка таких замовлень зараз складає близько 10-15%.

Також у нас цікаво працює рейтинг. Якщо пасажир залишив водієві 1* оцінку після поїздки, пасажир більше ніколи не отримає даного водія – водій потрапляє у персональний чорний список пасажира. Хочу зазначити, що це також працює і навпаки: якщо водій залишить пасажиру 1*, він також більше не побачить цього пасажира.

Коли водій підтвердив замовлення пасажир бачить фото авто, дані водія, час прибуття, рух по карті, отримує сповіщення, це більш вже стандартно для додатків.

У Києві доступно 3 тарифи, це як і звичайні Comfort та Easy, так і Limo – поїздки на авто підвищеного комфорту. Вартість поїздок складає від 70 грн (до 2.5 км, далі по 11 грн/км). У нас справді цікавий простий та функціональний додаток, тому раджу всім спробувати HOPIN.


Нагадаємо, HOPIN – це словацький сервіс замовлення таксі, який раніше вже намагався закріпитися на українському ринку, зокрема запускався в Києві у 2016-му та планував згодом вийти в Харків, Львів та Одесу. Однак невдовзі перейшов у В2В, поступово згорнувши приватні перевезення. Причинами називали конкуренцію, демпінг з-боку інших гравців та недоліки державного регулювання у сфері таксі.