Нововведення Ілона Маска в соціальній мережі Twitter в черговий раз підштовхнули розлючених користувачів поглянути в бік конкурентів Twitter. В результаті вже за декілька днів такі додатки, як Spill та Bluesky, отримали десятки тисяч нових користувачів. Про це повідомляє TechCrunch.

Що сталося

1 липня Маск оголосив про введення тимчасових обмежень на перегляд публікацій для всіх типів акаунтів «через високе навантаження на мережу». Це призвело до того, що багато користувачів соцмережі зіштовхнулися з неможливістю переглядати публікації через мобільні додатки.

Конкуренти – у виграші

  • Spill, заснований вихідцем із Twitter, запустився в закритій беті декілька тижнів тому, і лише за вихідні отримав більше 100 000 реєстрацій. На момент публікації, Spill перебував на першому місці серед iOS-додатків у категорії соціальні мережі, а в загальному рейтингу – на третьому місці.
Скріншот: Альфонсо Террелл

«Вони намагались нас закопати. Але не знали, що ми – насіння», – затвітив СЕО Spill Альфонсо «Фонз» Террелл.

  • Децентралізований додаток Bluesky, який профінансував засновник Twitter Джек Дорсі, також отримав свою порцію уваги. Згідно з даними, зібраними сторонніми розробниками, кількість користувачів Bluesky за вихідні зросла зі 184 000 до 238 000 станом на понеділок, 3 липня. Цифри могли бути більшими, але наразі реєстрація в додатку можлива лише за запрошенням.
  • У Post – орієнтованій на видавців альтернативі Twitter – TechCrunch повідомили, що кількість щоденних активних користувачів з 1 липня зросла в 4 рази, а кількість нових реєстрацій – в 10. Це сталося одразу після того, як користувачі Twitter почали стикатися з обмеженнями. Точну кількість користувачів компанія не розголошує.

Чому це цікаво

Кожна нова ініціатива Ілона Маска, яка призводить до масового невдоволення користувачів, стає чудовим підґрунтям для розвитку соцмереж-конкурентів.

Mastodon, який цими вихідними дуже вчасно запустився на Android, вважався однією з основних альтернатив Twitter. До того, як Маск купив соціальну мережу, в Mastodon було близько 380 000 активних користувачів на місяць. Але вже за два місяці користувацька база проекту зросла до 2,5 млн. Щоправда, потім вона скорегувалася до 1,4 млн, однак це все ж в рази більше, ніж було в минулому році.

Незабаром в рядах «убивць твітера» станеться поповнення – 7 липня очікується запуск додатку від Meta (материнська компанія Facebook) Марка Цукерберга. Очікується, що вона називатиметься Threads і також виграє від експериментів Ілона Маска.

«Ми почули прагнення авторів і громадських діячів, які зацікавлені в тому, щоб мати розумно керовану платформу, якій, на їхню думку, можна довіряти та покладатися на її поширення», — сказав директор із продуктів Meta Кріс Кокс, натякаючи на те, як Маск бездумно керує Twitter.