Яна Сибіга відкрила Integral на початку 2021 року. Не маючи досвіду в бізнесі, дівчина вирішила просувати в столиці концепт бутикової фітнес-студії, місця, де спорт – це не про «підготовку до літа». В запуск дівчина вклала $150 000, за 9 місяців завершила ремонт, знайшла команду, й справа стала на шлях розвитку. Ба більше: гаряча йога, пілатес, стетчинг, направлення студії, дизайн Integral заполонили Instagram-сторіз.

Хоча в Integral всього 2 зали та 6 напрямків, в базі вже близько 5700 клієнтів, щомісяця продається мінімум 200 абонементів, виконується 2500+ візитів. Студія вийшла на стабільний прибуток, а Яна Сибіга шукає партнера для виходу на ринок Польщі. З чого починався Integral та що студію чекає далі, засновниця розповіла в інтерв’ю AIN.Business.

Засновниця Integral Яна Сибіга
Зображення в матеріалі: Яна Сибіга, Integral
Ресепшн фітнес-студії Integral

Спорт – не покарання за наїджені калорії

Я певний час жила і працювала в Нью Йорку, де познайомилася з концептом сучасних бутикових студій. Великий акцент там робився на брендингу та комунікації про спорт, як про щось соціальне й приємне. З переїздом в Київ я зрозуміла, що мені дуже не вистачає такого місця. Схожі концепти вже розвивалися в містах Європи, але не у нас. 

У 2020 в Україні все ще був потужний наратив про те, що спорт – це про «покарання» за наїджені калорії, про «підготовку до літа», про кубики пресу та сідниці, як у Кім. Ніхто не робив акцент на заняттях спортом для власного задоволення, ментального здоров’я. Так і народилась ідея відкрити свою студію.

Роздягальня Integral
Processed with VSCO with k3 preset

$150 000 інвестицій і 9 місяців ремонту

За освітою я маркетолог, тож перше, що зробила – прописала бренд платформу майбутньої студії. Далі стало більш зрозуміло, якими будуть інвестиції і яке приміщення шукати. 

Дивилася щось від 250 м2 і побачила об’яву про приміщення в районі, який мені був цікавий.

На місці стало зрозуміло, що воно надто мале, але завгосп будівлі відкрила потаємні двері в іншу частину з старими радянськими кабінетами. Вони не використовувалися з 70-х років, адже ніхто не хотів брати в оренду через дуже занедбаний стан. Разом приміщення утворювало 420 м2, і я погодилась.

Кошти вкладала свої і позичала у родини. Інвестиції в студію склали близько $150 000, а ремонт зайняв близько 9 місяців. На це, зокрема, вплинув ковід та зміщені строки доставок. 

душова Integral до ремонду
душова Integral після ремонту

Дизайн Integral створювала молода дизайнерка з бюро HighArchitects. У мене не було грошей на якісь великі імена, а тому я вирішила довіритися Kabanchik.ua – розмістила об’яву про свій проект і почала отримувати відгуки.

Щодо команди: я абсолютно нічого не тямила в бізнесі, шукала на Work.ua і просто взяла на роботу всіх, хто прийшов на співбесіду.

Я була максимально невпевнена в собі, здавалось – хто захоче працювати в моєму проекті без імені і репутації? Проте мені якось дуже пощастило, і команда з самого початку зібралась дуже потужна.

«Integral буквально тріщав по швах»

Популяризацію починали з моїх знайомих та сарафанного радіо. Заняття відвідували мої подруги інфлуенсерки, які дали їй перший поштовх. Поступово до нас стали заходити й люди з вулиці, адже приміщення фасадне та доволі помітне. Далі запускали рекламу в Instagram, погоджувались на усі колаборації та івенти, постійно тримали вухо гостро на будь-яку критику або пропозиції. В кінцевому результаті комбінація всіх цих зусиль дала свій результат – знадобився лише час. 

Перші 9 місяців проект був або в мінусі, або виходив в нуль. Нас дуже жорстоко підкошував ковід та його обмеження – в людей змінилось ставлення до спорту, вони почали займатися ним онлайн або індивідуально, боялися бути в закритому приміщенні з іншими людьми на близькій дистанції. 

кав‘ярня в студії фітнесу Integral
Processed with VSCO with k3 preset

В якийсь момент ми досягли критичної кількості клієнтів в базі, яка дала нам можливість заробляти на постійній основі. З цього моменту Integral вийшов на постійний прибуток і перед початком війни я вже активно думала про другу студію в Києві, адже перша буквально тріщала по швах. 

Тренерів ми шукали по рекомендаціям, на Work.ua, в інших студіях. Багато хто писав нам сам, бо хотів працювати саме в нашому просторі.

Ми дуже прискіпливо обираємо людей, які будуть працювати в нашому колективі. Важливо, щоб це був не просто професіонал своєї справи, а і схожа за духом людина, яка розділяє наші цінності та філософію.

Зараз в команді Integral 23 людини – тренери, адміністратори, клінінг і бек офіс (смм, бренд-менеджер і керівниця студії).  

студія боксу в Integral

Гарячі заняття в «балійському» мікрокліматі

У нас декілька особливостей в різних площинах. 

Я привезла в Україну напрямки, яких раніше тут не було, а саме гарячий баре/ стретчинг/ пілатес і удосконалила гарячу йогу. У нас унікальний зал, прогрітий до 35 градусів за допомогою інфрачервоних панелей, і вологість 45%. Цей «балійський» мікроклімат забезпечує кращу роботу серцево-судинної системи, швидше розігріває м’язи і готує їх до тренування, покращує живлення шкіри.

По-друге, сам дизайн нашого простору. В естетичний, світлий – ми відходимо від поняття душного спортзалу, ми – бутикова студія.

студія пілатесу в Integral

Потрапивши в наш простір, люди не одразу розуміють, що тут займаються спортом – а це і була наша ціль. 

У нас нетрадиційно велика зона рецепції – навіть більша, ніж самі зали для тренування. Є кав’ярня, невеликий магазин з українськими брендами в ніші догляду за собою, є книжки, які можна почитати в студії, столи, за якими можна попрацювати, є літня тераса. В роздягальні – українська косметика по догляду за волоссям, тілом і обличчям, стайлінгові засоби для укладки.

AIN.Business й далі збирає історії малого та середнього бізнесу в Україні. Якщо вам є що розповісти, – заповніть форму: 

По-третє, це наші цінності і комунікація цих цінностей. У нас напівтемні зали, щоб клієнти не фокусувалися на своєму відображенні в дзеркалі. Згідно до політики студії, тренерам заборонено робити будь-які коментарі стосовно зовнішності, ваги або фізичних здібностей клієнтів. Крім цього, дотримуємося комунікаційної стратегії в соцмережах, яка обертається навколо прийняття і любові до себе, піклування про фізичний та ментальний стан. 

гаряча його Integral

2 зали і більше 2500 візитів щомісяця

З травня 2023 року проект повністю відбив вкладені в себе кошти. На це пішло 2,5 роки з ковідом та війною.

По моїм розрахункам, без цих чинників вистачило б менше двох років. Це з нашим дорогим капітальним ремонтом.

Маржинальність бізнесу наразі складає 30-40%. Всього в базі Integral близько 5700 клієнтів, з них активних близько 20%. Щомісяця продається мінімум 200 абонементів, виконується 2500+ візитів (80-90 людей в студії щодня).

Для нашого розміру це дуже хороші показники, адже у нас всього 2 зали та 6 напрямків. Заповнюваність студії наразі близька до максимальної. 

Ціна на абонементи формується з урахуванням «собівартості» тренування, в яке входить оплата персоналу студії, комунальних та оренди, побутових товарів і амортизації обладнання. Як тільки один з цих показників починає рости в ціні, ми вимушені або шукати йому заміну, або підвищувати ціну за послугу. Зазвичай у нас коригування ціни за послуги відбувається раз на рік. Та ми завжди намагаємось якось компенсувати це для клієнта.

Новий Integral і вихід на ринок Польщі

Зараз я будую новий Integral в Києві – це буде друга локація трохи камернішого формату.

Планую вихід на польський ринок. Для цього шукаю сильного партнера, який буде локально керувати бізнесом. Отримую багато запитів на франшизи в різних куточках світу – я відкрита до діалогу, якщо це дійсно буде «моя» людина, яка розділяє мій підхід до бізнесу. 


Нагадаємо, раніше AIN.Business розповідав про те, як працює український бренд рослинної їжі Wanted Vegan: