17-18 липня 2023 року надійшли повідомлення до Оболонського міжрайонного відділу ДУ «Київський міський ЦКПХ МОЗ» про випадки захворювання на гостру кишкову інфекцію в 10 мешканців Кишканців Києва. Про це повідомили у Київському міському центрі контролю й профілактики хвороб.

Що відомо

  • 17-18 липня у лікарні звернулося по допомогу 10 мешканців Києва.
  • У них виявили гостру кишкову інфекцію.
  • Як зазначили Київському міському центрі контролю й профілактики хвороб, ймовірною причиною хвороби могло стати вживання неякісної готової продукції.
  • Наразі, хворі перебувають на лікуванні в медичних закладах. Лікарями та фахівцями Центру проводяться необхідні бактеріологічні обстеження на кишкову групу інфекцій.

У повідомленні Центру не йдеться про конкретний заклад, лише зазначається, що всі потерпілі відвідали ймовірно один заклад, який знаходиться у Подільському районі. Також в центрі додали, що інформація є попередньою та потребує остаточного підтвердження за результатами епідеміологічного розслідування. 

Водночас у неділю на сторінці піцерії «Автостанція» з’явилося повідомлення про те, що заклад не працюватиме 17 липня, але повернеться до роботи у вівторок 18 липня. На момент виходу матеріалу, 19 липня, заклад зачинений.

Як відреагував заклад

У момент написання цього матеріалу на сторінці піцерії з’явився новий пост про випадки отруєння у їхніх відвідувачів та прийняті ними міри.

«Автостанція зачинена з 18 липня і поки ми не зʼясуємо подробиці всієї ситуації і не вирішимо все, ми не відчинимося. Дуже багато гостей 18-19 числа повідомили нас про отруєння, тому ми одразу ж почали діяти», — заявила команда піцерії.

  1. Команда закладу викликали санітарно-епідеміологічну службу. Зараз перевіряють всі продукти, робочі поверхні, заклад в цілому. Очікують результатів.
  2. Клініка Medikol, на прохання піцерії, взяла аналізи у всіх працівників.
  3. Перевіряють постачальників, щоб дізнатися звідки саме виникнула проблема.
  4. Тримають звʼязок з кожним гостем, який написав їм з приводу цієї ситуації і покривають витрати, які виникли через отруєння.

Команда піцерії перепрошує, що не всім відповіли одразу, бо «на превеликий жаль, вас дійсно багато і написати/зателефонувати, дізнатися подробиці у кожного займає багато часу, тому навіть вночі ми продовжували писати вам».

Також у закладі зазначають, що дбають про продукти, страви, команду і гостей. А всі продукти і постачальники — сертифіковані, продукцію систематично перевіряють в лабораторіях.

Нагадаємо, раніше AIN.Business писав про випадки захворювання на кишкову інфекцію у київському закладі Honey. Співзасновник розповів про те, як в закладах працюють з продуктами, яким чином відбуваються перевірки, сертифікація та інші заходи.