Група, сформована Meta, Microsoft, Amazon Web Services і TomTom, почала публікувати дані, які дозволять компаніям створювати карти, які будуть конкурувати з продуктами Google та Apple, які зараз є практично монополістами на цьому ринку.
Як повідомляє CNBC, фонд Overture Maps, заснований наприкінці минулого року, зафіксував 59 мільйонів «визначних місць», таких як ресторани, пам’ятки, вулиці та регіональні кордони і форматував їх для безкоштовного використання у творенні нових картографічних додатків.
Як відбувається процес створення карт-конкурентів?
- Google та Apple домінують на ринку онлайн-карт, стягуючи плату з розробників мобільних додатків за доступ до їхніх картографічних послуг. Інші технологічні компанії з великою капіталізацією об’єднуються, щоб допомогти створити відкриту альтернативу.
- Група, сформована Meta, Microsoft, Amazon та TomTom публікує дані, які дозволять компаніям створювати власні карти, не покладаючись на Google чи Apple.
- Фонд Overture Maps, заснований наприкінці минулого року, зафіксував 59 млн «визначних місць», таких як ресторани, пам’ятки, вулиці та регіональні кордони. Дані очищено та відформатовано, щоб їх можна було безкоштовно використовувати як базовий шар для створення нових картографічних сервісів.
- За словами Марка Пріоло, виконавчого директора OMF, Meta та Microsoft зібрали та передали дані Overture. Такі дані про місця часто важко збирати та ліцензувати, а створення таких даних часто потребує багато часу та персоналу для їх збору та форматування.
- «У нас є деякі компанії, які, якби вони хотіли інвестувати в створення картографічних даних, вони могли б це зробити. Замість того, щоб витрачати такі гроші, компанії запитували: «Чи можемо ми просто налагодити співпрацю навколо відкритої базової карти?», — сказав Пріоло.
- Overture має на меті створити базовий шар для картографічних даних, щоб компанії могли використовувати його для створення та роботи з власними картами.
Навіщо це потрібно?
- Для багатьох компаній Google та Apple Карти не є ідеальними, оскільки вони не надають доступу до основних даних. Натомість ці компанії дозволяють виробникам додатків використовувати їхні карти як послугу та, у багатьох випадках, стягувати плату за кожен доступ до основної карти.
- Наприклад, виробники додатків платять за тисячу пошуків Google Maps через інтерфейс API. Apple надає безкоштовний доступ до карт Apple для розробників рідних додатків, але самим розробникам додатків потрібно платити.