Bibliotheque de Parfum: як бренд нішевої парфумерії працює в Україні та виходить на закордонний ринок

Редакція AIN.UA та AIN.Business спільно з компанією Mastercard та Дія.Бізнес запустили продовження проекту «Сила Бізнесу». У другому сезоні ми зосередилися на представниках малого й середнього бізнесу, спілкуючись з ними про те, як вони працюють в умовах повномасштабної війни, волонтерять, планують та втілюють подальший розвиток власної справи.

Гостею першого епізоду стала Лора Некрасова, засновниця харківського парфумерного бренду Bibliotheque de Parfum, який релокувався до Чернівців. У розмові з Іллею Кабачинським, головним редактором AIN.UA та AIN.Business, вона розповіла, як відбудовувати бізнес майже з нуля, на що необхідно звертати увагу при запуску бренду нішевої парфумерії та як планує розвивати власну справу далі.

Слухати на Soundcloud:

Також епізод можна прослухати на Spotify та Apple Podcasts. Або ж читайте коротку текстову версію нижче.

Декілька фактів із розмови:

  • Bibliotheque de Parfum — успішний сімейний бізнес, заснований у Харкові у 2019 році Лорою Некрасовою разом з чоловіком. Бренд співпрацює з італійськими та французькими парфумерами й бере участь у міжнародних виставках.
  • Навіть під час пандемії COVID-19 команда успішно працювала, сфокусувавшись на онлайн-форматі й пропонуючи клієнтам підбір ароматів онлайн.
  • Усе кардинально змінилося 24 лютого, коли підприємиця разом із сім’єю була вимушена релокуватися з Харкова до Чернівців. Єдиним їхнім капіталом на той момент була нова колекція, що залишилися на складах у Флоренції, бо її не встигли вчасно привезти до України.
  • У перший місяць після початку повномасштабної війни власниця бренду відклала думки про відновлення бізнесу, адже на першому місці була допомога близьким та безпека. Проте завдяки активній залученості з боку клієнтів, підтримці команди та партнерів вже за місяць вдалося відновити роботу в Чернівцях та представити нову колекцію на виставці в Болоньї.
  • Сьогодні компанія не має офлайн-магазинів і представлена лише онлайн, а також у магазинах своїх партнерів у форматі shop-in-shop. На думку Лори, онлайн-формат є зручною та ефективною моделлю продажів для Bibliotheque de Parfum. Також бізнес залучає контрактне виробництво та перейшов на позаштатну команду, до якої залучена велика кількість фахівців: більш мобільних та доступних з будь-якого куточка світу.
  • Великий попит у бренду мають парфуми об’ємом 16 мл — такий собі тревел-набір, що дозволяє познайомитись з ароматами й змінювати їх під кожен образ. Цікаво, що після пандемії парфумні вподобання українців змінилися — вони обирають стійкіші та насиченіші аромати.
  • Засновниця бренду не боїться конкуренції й навіть просить партнерів виставляти продукцію Bibliotheque de Parfum поруч з відомими міжнародними брендами. Адже парфуми з таким оригінальним естетичним пакуванням, як коробки з оксамитом у Bibliotheque de Parfum, — завжди виділяються.
  • ​​Лора Некрасова зізнається, що найбільша її мрія сьогодні — створити власний франчайзинг, для якого необхідно збільшити асортимент до повноцінного магазину. Вже зараз команда працює над створенням нової колекції, яка включатиме не тільки парфуми, а й нові категорії продуктів, серед них — міст для тіла, кремова група та аромати для білизни.
  • І хоч сьогодні бізнес поки не повернувся до довоєнного рівня продажів, компанія будує плани для подальшого розвитку — співпраця з новими великими партнерами, розширення виробництва, запуск бренду в Польщі.
  • Для Лори Некрасової парфуми — це не просто «флакони з водичкою». Вона їх сприймає як історію, яку хочеться донести іншим. Не менш важливим аспектом є робота з партнерами — на початку співпраці їм слід знайомитись з парфумами, замовляти 8-12 ароматів й поступово збільшувати цю кількість. Також підприємиця вважає, що у продажах не варто тиснути на покупця, а дати йому час на знайомство й прийняття рішення.
  • У парфумерній ніші з’являється велика кількість нових брендів. Але витримують перший рік свого існування лише 5-7%. За словами підприємиці, раніше український бренд сприймали як щось другосортне, проте за останній рік ставлення кардинально змінилось.
  • Для бізнесів, що хочуть увійти в цю нішу, власниця радить бути сміливими та наполегливими. Важливо дати собі час на напрацювання експертизи, не боятись робити помилки та бути готовими до додаткових вкладень.
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук