Компанія Bethesda нарешті представила свою нову гру — Starfield. Реліз має неабияке значення для компанії: вперше за 25 років років вона представила новий ігровий всесвіт. Bethesda належить Microsoft, тому поки гра — ексклюзив для Xbox, але також вийшла на ПК.
Незважаючи на критику, гра вже стала анонсом року та має величезну аудиторію гравців. Редакція AIN.UA коротко розповідає про новинку.
Starfield готували кілька років. Для Bethesda це новий всесвіт, який доповнить історії The Elder Scrolls та Fallout. Події гри розгортаються у майбутньому — мова про XXIV століття. Герой займається вивченням космосу. При цьому саму гру не називають космічним симулятором, а скоріше грою, події якої розгортаються у космосі.
Світ дійсно великий — розробники вказують, що можна вільно досліджувати 1000 планет. А ще — створювати своїх персонажів, будувати свої кораблі (чи варто говорити, що в грі вже літає «Тисячолітній сокіл»), наймати екіпаж, дійсно досліджувати планети, добувати та продавати ресурси і справді ще багато чого.
З самого початку гра отримала досить схвальні відгуки, більшість рецензій позитивні, середня оцінка — 88 балів зі 100 можливих.
Високу популярність гри показують і цифри.
- Тих, хто готові були заплатити трохи більше, а це близько $70, за ранній доступ до гри, було близько 2 млн людей.
- Повноцінний вихід відбувся 6 вересня і кількість гравців, що одночасно грає в Starfield, вже більше 1 млн.
- Популярніше Starfield, яка от лише вийшла, лише традиційні лідери Dota 2 та CS:GO, а також Baldur’s Gate 3, про яку ми писали раніше.
Критики також вистачає.
Чимало людей скаржиться, що насправді можливості гри сильно перебільшені. Наприклад, серед тисячі планет переважна більшість — пусті, там взагалі нічого немає. А отже і ідея дослідження цих планет викликає питання: там не буде чого робити. В Bethesda з критикою не згодні: мовляв, на Місяці теж нічого немає, але люди туди літають вже багато років. Гравці не сильно раді і певно будуть проводити час на сотні тих, де хоч якесь життя все ж є.
Окрім того, людям не подобаються спрощені механіки: сам процес польоту на космічних кораблях дуже простий, умовно вчитись літати на зорельотах не потрібно, все відбувається автоматично.
Традиційно є і баги, але їх наявність поки не стала критичною для гри. Чимало опитаних The New York експертів вказує, що Bethesda явно пообіцяла більше, ніж зробила на цей момент.
Та схоже, гравців це не бентежить: вони довго чекали великий відкритий космічний світ, де можна робити все, що хочеш. І отримали його. Хоча грі лише кілька днів, створено вже сотні різних модифікацій. А потенціал гри ще точно не розкритий.