Аналітики Andreessen Horowitz склали рейтинг найпопулярніших інструментів генеративного ШІ за кількістю унікальних користувачів на місяць. На першому місці ChatGPT, який має понад 100 млн MAU. На другому місці character.ai, Bard від Google займає третю сходинку.
- Аналітика a16z ґрунтується на даних SimilarWeb за червень 2023 для вебтрафіка (оскільки більшість інструментів десктопні). Для тих, що мають мобільні додатки, автори дослідження також враховували трафік з Sensor Tower за аналогічний період.
- В фонді підкреслюють, що дослідження швидше слугує інструментом для виявлення та розуміння тенденцій в сфері генеративного ШІ, але не є вичерпним рейтингом усіх відомих користувацьких платформ.
Що цікавого?
На ChatGPT припадає 60% місячного трафіку всього списку. Інструмент може похвалитися приблизно 1,6 млрд відвідувань на місяць і 200 млн користувачів на місяць (станом на червень 2023 року). Це робить ChatGPT 24-м найбільш відвідуваним вебсайтом у світі.
Хоча, порівняно з популярними користувацькими ІТ-продуктами, навіть найбільші GenAI-продукти все ще досить малі.
Користувачі готові платити за GenAI інструменти, а залучення відбувається переважно через органіку
- Більшість компаній у списку не мають платного маркетингу. Безкоштовний трафік приходить з X, Reddit, Discord та електронну пошту, а також з усної інформації та збільшення кількості рефералів.
- GenAI отримав лише 2% трафіку з платних джерел – порівняно з 70% платного трафіку для компаній, які не використовують ШІ.
- 90% компаній у списку вже монетизують свої ШІ-продукти, майже всі – за моделлю підписки. В середньому це вартує $21/місяць, тобто $252/рік. Для порівняння: користувацькі продукти типу Calm, Headspace, Duolingo здебільшого стягують менше ніж $70 за річну підписку та $10 за місячну підписку. Отже Generative AI відкриває новий рівень цінності, що підвищує готовність споживачів платити більше.