Крафтова броварня «2085» відкрила однойменний заклад біля станції метро Лівобережна, у ЖК «Галактика». У меню пиво, авторські хот-доги і смажений батат із трюфельним соусом. Запуском закладу займався керуючий партнер та головний пивовар «2085» Назар Дребот.
Назар розповів виданню AIN.Business про ідею, яка народилася ще понад 3 роки тому і чому вирішили відкривати заклади саме у ЖК.
Відкриття відкладали з 2020 року
Ще у 2020 році, коли завод лише планували відкривати, заклад вже був частиною концепції броварні. На арт-заводі «Платформа» повинен був бути тапрум, для цього були проведені навіть всі ремонтні роботи. Але пандемія, локдаун та повномасштабне вторгнення постійно відкладали відкриття.
Проте зараз, у компанії зрозуміли, що потрібно відкривати заклади, щоб поширювати правильний меседж, розповідати про їхній продукт, мати контакт з кінцевим споживачем і отримувати його фідбек.
Назар Дребот зазначає, що для пивоварень необхідно мати свої тамруми.
Сімейний заклад поближче до споживача
Заклад «2085» — це американський стрітфуд з авторським поглядом. Атмосфера повинна бути затишна, сімейна, каже Назар.



«За перші 5 днів роботи закладу ми помітили тенденцію. Зранку до нас приходять з дітьми їсти хот-доги і пити натуральні фруктові води без цукру і барвників. А ввечері меню закладу дозволяє чоловіку обрати один вид пива, жінці інший, і дітям є ще випити і перекусити також».
Концепція включає відкриття мережі закладів у різних ЖК по всій Україні. Таке розташування дозволяє бути ближче до кінцевого споживача.



За словами Назара, клієнту не потрібно їхати в центр, щоб спробувати пиво від «2085» і смачно поїсти, це можна зробити біля свого дому.
Інвестиції та плани
- У відкриття вклали понад $30 000.
- Окупитися заклад мав за сезон. Проте, Назар зізнається, що вони не встигли відкритися на початку літа, тому планують повернути інвестиції за 6-8 місяців.
- У планах відкрити мережу закладів по київських ЖК. І запустити франшизу.
- Зараз Назар та його команда займаються розробкою франшизного пакета.
Нагадаємо, що у квітні 2020 року на арт-заводі «Платформа» запрацював завод із виробництва крафтового пива 2085. Серед засновників: пивовар Назар Дребот, який 7 років йшов до створення броварні такого масштабу, та Валерій Созановський – ресторатор, підприємець, співзасновник сім’ї ресторанів THE.
AIN.Business побував на заводі 2085, де засновники розказали про тонкощі виробництва якісного крафту й особливості бізнесу пивоваріння.