Український LitCom запустив подкасти про популярні книжки

Українські розробники написали мобільний додаток LitCom із подкастами про популярні книжки. Зараз у ньому опубліковано вже біля 2000 таких аудіоісторій. AIN.UA розповідає про додаток детальніше.

У чому ідея

LitCom — це подкастинговий сервіс про книжки із функціями соцмережі та монетизацією для авторів книжкових аудіо. Чому обрали саме такий напрям? Команда, що працювала над сервісом, вірить, що без книжкових подкастів неможливо уявити світовий книжковий ринок.

«Якщо ми хочемо, щоб українці більше читали й робили це в задоволення — а ми таки цього дуже і дуже хочемо, — наше завдання створити для цього інструменти. Вигадувати велосипед не довелося. Варто було лише вдосконалити ту літкастмодель, яка вже пройшла тестдрайв у країнах Європи та
Північної Америки», — розповідають творці сервісу.

Зображення із сайту LitCom

За рік роботи додатку автори створили у LitCom майже 2000 аудіо про книжки, які їх вразили. Засновники сервісу не обмежували доступ до цієї функції, щоб створити якомога ширше коло читачів.

Серед авторів подкастів: видавці, літературні блогери, екоактивісти, психологи, а
також — радіо- і телеведучі, військовослужбовці, лікарі. Деяких авторів команда залучає до участі прицільно, щоб вони популяризували ідею книжкового подкастинга:

«Коли про свої улюблені книжки розповідають ONUKA чи Костя Грубич, Соня Сотник або Павло Вишебаба, то це значно розширює аудиторію подкастингу і конкретних книжкових продуктів», — вважає Ольга Ольхова-Сухомлин, засновниця LitCom.

Додаток також має базові функції соціальної мережі. За словами авторів проекту, ідея в тому, щоб запостити свої враження від прочитаної книжки було так само легко, як сторіз про сніданок.

Хто працював над додатком

За словами засновниці, над сервісом працювала IT-, а також креативна команда, до якої увійшли літературні критики, книжкові оглядачі, письменники, комунікаційні менеджери.

Розробкою додатку займалася IT-команда під керівництвом Software Architect Романа Самчука, із досвідом розробки ігрових та сервісних застосунків, автора та тренера навчального курсу Game services using Microsoft Azure. UI- та UX-дизайн LitCom розробляла Ганна Личак, співзасновниця креативної агенції hoba.digital.

Як збираються монетизувати

У багатьох подібних сервісах немає можливості для авторів заробляти на своєму контенті. У LitCom додали опцію прямого продажу доступу до подкастів. Автор може як опублікувати свій запис безкоштовно, так і продавати слухачам доступ до нього (або викласти частину безкоштовно, щоб користувач вирішив, чи хоче купляти повний доступ).

Такі продажі йдуть за внутрішню валюту, літкоїни, які продаються за такими цінами: 20 літкоїнів — 26,99 грн, 45 — 59,99 грн, 451 — 599,99 грн і таке інше.

У додатку також можна робити посилання на сторонні сервіси донатів (наприклад, на Patreon та подібні), якщо аудиторія готова фінансово підтримати автора.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук