У 2022 році в групі IT-компаній Netpeak Group була запущена стартап-студія мобільних застосунків Kiss My Apps. За рік MRR продуктів, що входять до студії виріс у 5 разів, зараз продукти залучають до 1,5 млн нових користувачів щомісяця, а загальна аудиторія вже понад 25 млн. Інвестори стартап-студії не планують збавляти темп, шукають CEO та партнерів для нових проєктів. Кого шукають та що пропонують — в матеріалі.

Kiss My Apps як the next big thing

Kiss My Apps – це стартап-студія, що входить до групи IT-компаній Netpeak Group та спеціалізується на розробці mobile first продуктів, заснована у 2022 році.

Перехід до моделі венчур-білдера став логічним продовженням іншого успішного бізнесу групи, пов’язаного з мобільними застосунками, — Tonti Laguna Mobile, в рамках якого за декілька років було створено близько двох десятків застосунків: з деяких компанія зробила успішні екзіти, а деякі — розрослися до масштабів окремих бізнесів.

Модель стартап-студії передбачає участь команди Kiss My Apps як партнера при створенні нових продуктів, від валідації ідеї до підтвердженого Product Market Fit та масштабування. Компанія має власні інструменти автоматизованої роботи з маркетингом та аналітикою, а також професійну команду, що дозволяє швидко запускати та тестити нові мобільні продукти з високою ймовірністю комерційного успіху. 

Зараз серед інвесторів — засновник Netpeak Group Артем Бородатюк, засновник Saldo Apps Радомир Новкович, засновник Tonti Laguna Group Олексій Борщ та Дмитро Лола, який є й керівником студії Kiss My Apps. Але потенційно розглядається можливість залучення зовнішніх інвестицій саме у стартап-студію.

В чому формула успіху?

За останній рік загальний MRR продуктів, що входять до Kiss My Apps виріс у 5 разів, зараз продукти залучають до 1,5 млн нових користувачів щомісяця, а загальна аудиторія вже більше 25 млн користувачів. Основні ринки — країни з tier-1.

В стартап-студії протестували різні формати співпраці, відточили внутрішні фреймворки з відбору та розвитку продуктів, значно підсилили маркетингову та аналітичну експертизу. 

Команда студії розробила ряд власних фреймворків, щодо вибору продукту та його маркетинг-стратегії, який на виборці з понад 20 продуктів показує понад 95% успішності, тобто майже абсолютно всі продукти, які випустили, досягли очікуваних фінансових показників або перевершили їх.

Приміром, застосунки Printer App та Tape Measure App №1 у світі у своїх категоріях як за ревеню, так і за кількістю завантажень, ще декілька застосунків входять у топ-10 у світі за цими показниками у своїх нішах. 

В стартап-студії є власні технічні розробки та бібліотеки, що дозволяють запускати MVP нових продуктів вдвічі швидше, ніж без їх використання. Також мають власні розробки в аналітиці та управлінні маркетинг-кампаніями, ASO та власний продакшн рекламних креативів. 

На сьогодні стартапи — це окремі компанії в рамках Kiss My Apps, яка має свій бек-офіс та забезпечує частину функцій — юридичні, фінансові та HR-послуги. Деякі з них виводяться на аутсорс, наприклад, до консалтингової компанії Netpeak Core.

Партнери вірять, що для того, щоб проєкт був реалізований, в нього має бути відповідальний менеджер, а щоб він хотів досягти кращих результатів, готові давати СЕО нового стартапу можливість стати повноцінним партнером за умов виконання заданих KPI та отримати частку компанії. Крім цього виділяють опціони команді, а також можуть самі фінансувати стартап до раунду А. 

Засновники запевняють, що з ними у рази вища ймовірність побудувати ефективний бізнес, ніж без них, саме за це лишають собі більшу частку компанії, ніж просто інвестфонди. Тому зараз шукають СЕО для нових продуктів в рамках стартап-студії й готові розглядати як власні ідеї кандидатів, так і надавати можливість обрати з пулу ідей, які відібрали самі.

Хто стоїть за лаштунками продуктів? Спойлер: джунів беруть теж

Структура команди може відрізнятися в різних стартапах, що входять до студії. Для деяких проєктів — команди зі спільними ресурсами й окремим Delivery Manager, який синхронізує всіх стейкхолдерів. В інших проєктах можуть бути повністю виділені команди, де продакт-менеджер виконує в тому числі обов’язки й проджект-менеджера.

З самого початку до стартап-студії наймали тільки Middle+ та Senior-спеціалістів. Це допомагає у швидкому старті нового продукту. З розвитком продуктів почали відкривати Junior-вакансії й завдяки налаштованим процесам всередині команди, відпрацьованій методології проведення інтернатур та сильним менторам Junior-спеціалісти дуже швидко зростають і навіть самі стають менторами. 

За час існування Kiss My Apps, провели три інтернатури й зараз проводять четверту з продакт-менеджменту. Близько 3000 людей сумарно взяли участь у відборі, 85 навчалися на інтернатурі, 7 наразі працюють у компанії. З поточної інтернатури розраховують найняти щонайменше 6 людей.

Загальний вайб команди як основна мотивація 

Основа, база та фундамент Kiss My Apps — це принципи відповідальності та взаємодопомоги. В стартап-студії довіряють партнерам та співробітникам, активно підтримуючи їхні ініціативи, якщо вони готові нести відповідальність за результати.

У стартап-студії Kiss My Apps неприйнятне ставлення «то не моя справа». Команда націлена на досягнення загального результату, тому співробітники часто допомагають один одному, навіть якщо це не входить в їхні прямі обов’язки.

Наприклад, продакт-менеджер може підстрахувати QA та зарепортити баг, навіть на продукті, до якого він не має відношення. А розробник може запропонувати свій експеримент з монетизації.

За словами Дмитра Лоли, CEO стартап-студії, ініціативи враховуються під час майбутніх переглядів посади та компенсації, але основна мотивація — все ж загальний вайб команди. Коли всі залучені й зацікавленні у покращеннях, то важко бути пасивним. 

Kiss My Apps як частина Netpeak Group, допомагає наблизити перемогу України. І кожен співробітник відчуває свій внесок. На проєкти з протидії російській агресії, з початку повномасштабного вторгнення і станом на початок вересня 2023 року, група IT-компаній Netpeak Group залучила та передала понад $2 млн.

Як відбувається керівництво студією та що отримують СEO та партнери в Kiss My Apps?

Керівництво студією відбувається у форматі борду, до якого входять фаундери студії. 

Кожен СЕО стартапу узгоджує з бордом план розвитку свого продукту та його фінансові показники, встановлюються KPI, за вдале виконання яких, CEO та команда стартапу отримують опціони, які можуть складати до 49% частки стартапу, а у деяких випадках і більше. Опціони нараховуються щоквартально зі зворотнім вестінгом на 4 роки. 

Крім цього і CEO стартапу, і вся команда отримують ринкову винагороду щомісячно. Таким чином більшість ризиків, пов’язаних з успішністю стартапу, лишається на плечах Kiss My Apps, а частка в компанії — це додатковий значний бонус, який, на думку інвесторів, має мотивувати команду стартапу викладатися на повну, а не просто закривати задачі з мінімально прийнятною якістю та швидкістю.

Дмитро Лола, CEO Kiss My Apps

За якими критеріями шукають CEO та партнерів у Kiss My Apps

  1. Досвід роботи щонайменше на Senior-позиції у продуктовій компанії. Немає значення, чи девелопером, дизайнером, аналітиком, продакт-менеджером, маркетологом.
  2. Є підтверджений досвід запуску своїх продуктів або бізнесу — не важливо комерційно чи як хобі, пет-проект, участь у хакатоні, також немає значення це було фінансово успішно чи ні. 
  3. Є власна ідея для стартапу згідно з критеріями: mobile first, b2c, subscription based, tier-1. Цікава не стільки сама ідея, як впевненість в тому, що кандидат розуміє з чим буде працювати.
  4. Фокус на досягненнях: оцінюють результати, а не процес їх досягнення.
  5. Відповідальність: СЕО бере на себе відповідальність за всі аспекти проєкту. 
  6. Цілеспрямованість: партнери прагнуть створювати продукти, що приносять дохід від $10 млн на рік і шукають тих, хто готовий долати виклики на шляху до цієї мети.

В планах — запуск 4 стартапів. Які проєкти розглядають зараз?

Стартап-студія демонструє стабільний ріст х3 рік до року протягом останніх кількох років. На її рахунку вже чимало успішних проєктів, і, партнери запевняють, що не планують збавляти темп — в наступному році збираються запустити ще чотири стартапи. 

Зазначають, що цікавлять лише mobile first проєкти бізнес-моделлю за підпискою. Щодо ніш — преференцій немає, проте більшість ідей наразі зосереджена у сфері освіти.

Загалом в стартап-студії широкий пул ідей, які готові розглядати разом з майбутніми CEO,
адже важливо, щоб вони теж повірили в них. Саме тому розглядають і сторонні пропозиції, в
тому числі, які підпадають під основні критерії відбору: mobile first, b2c, subscription based, tier-1.

Якщо ви впізнали себе у критеріях вище і вам цікаво обговорити формат партнерства з Kiss My Apps, інвестори будуть раді знайомству. 

Можете залишити свої дані через сайт і з вами зв’яжуться. Або напишіть в телеграм рекрутерці Владі.