Рубрика «Стартап дня» на AIN.UA — це трибуна для засновників проєктів, де можна познайомити потенційних клієнтів та інвесторів зі своїм продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Розповісти про свій стартап можна, заповнивши анкету за посиланням.
Unitix Advertising Agency — це стартап, що спеціалізується на рекламі у форматі PPC (Pay-Per-Click) для продавців на платформі Amazon.
Засновники та команда стартапу
Засновник стартапу — Олексій Ткач. У нашій команді 15 осіб. Ми майже постійно шукаємо талановитих менеджерів з реклами у форматі PPC для подальшого розширення.
Про що стартап
Наш стартап — це Unitix Advertising Agency. Ми спеціалізуємося на рекламі у форматі PPC (Pay-Per-Click) для продавців на платформі Amazon. Наша основна мета полягає в наданні ефективних рекламних рішень, які допомагають продавцям просувати свою продукцію на Amazon.
Ми розробляємо та оптимізуємо рекламні кампанії, щоб забезпечити видимість продуктів на цій платформі та зростання їхніх продажів. Наш підхід ґрунтується на аналізі даних, стратегічному плануванні та ефективному використанні ресурсів, щоб допомогти нашим клієнтам досягти успіху на Amazon.
Яка модель монетизації
Контрактна форма.
Скільки часу пішло на MVP? Яких помилок припустилися?
Минуло 3 місяці на створення MVP. Під час цього часу ми провели багато тестів щодо надання сервісу. У результаті були неуспішні спроби, але їх не можна вважати помилками.
Як виникла ідея створити стартап?
Ідея створення стартапу виникла після аналізу ринку цих послуг. Ми виявили, що, попри велику кількість продавців з України на Amazon, практично відсутні пропозиції щодо рекламних послуг для них.
Оскільки у нас була велика експертиза в галузі реклами, ми були впевнені, що можемо стати лідерами у цій області. Такий вакуум на ринку став для нас стимулом розпочати цей проєкт та надати якісні рекламні послуги продавцям на Amazon із України та всього світу.
Хто ваші конкуренти, які в них досягнення?
Ми розглядаємо американські агентства, такі як MAG, Incrementum Digital, BetterAMS, Ad Advance, як наших основних конкурентів. Проте нашою перевагою є вкрай висока експертиза, вищий рівень обслуговування, швидкість реакції та гнучкість.
Яких конкурентів уже немає, чому, у них не вийшло?
Що стосується конкурентів, яких вже не існує, але які досягли певного успіху в цій галузі, ми не можемо вказати на жодних таких конкретних прикладів. Втім, ми розуміємо, що наші конкуренти можуть робити багато помилок. Тому ми обираємо не копіювати їхні підходи, а зосереджуватися на вдосконаленні наших послуг і досяганні їх найвищої якості.
Як ви оцінюєте ринок для вашого продукту?
Ми оцінюємо наш ринок як ростучий. Платформа Amazon приваблює підприємців з усього світу, і попит на послуги, які ми надаємо, продовжує зростати. Це свідчить про те, що зараз є відмінний час для нашого продукту.
Скільки грошей/часу інвестовано?
Ми інвестували приблизно $10 000 в цей проєкт, і ці кошти належать співзасновникам. Наразі ми не шукаємо зовнішніх інвестицій, оскільки компанія повністю самодостатня і може масштабуватися коштом власних ресурсів.
Чого вдалося досягти?
На цей час, ми є офіційним партнером та офіційним постачальником послуг Amazon. Наше агентство здобуло визнання в десятках рейтингів незалежних видань. Ми — досвідчена команда, яка з часу заснування не тільки не змінювалася, але й розширювалася. Зараз ми успішно управляємо рекламним бюджетом в розмірі понад $1,5 мільйона щомісяця.