У Варшаві пройшла міжнародна конференція Transforming Business Dynamics with Google Workspace Collaboration. Захід об’єднав представників бізнесу, які активно користуються сервісами компанії, а також тих, хто прагне ефективніше організувати роботу за допомогою інструментів Google Workspace.
VP of Business Analysis у NIX Євген Кращенко займається впровадженням інструментів Google Cloud у команді й вже має успішні результати:
«Як глобальному постачальнику IT-сервісів NIX важливо створити комфортні умови роботи для наших фахівців, клієнтів і бізнес-партнерів з усього світу. Завдяки впровадженню Google Workspace нам це вдалось. На відміну від конкурентів, продукти Google Cloud швидко і зручно вирішують повсякденні задачі команд у комунікації та спільній роботі. Ми високо оцінили інтегрованість продуктів між собою, їх інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, а також доступ до робочого простору з будь-якого пристрою з інтернетом».
«Google Workspace — це не тільки про Gmail та документи. Корпоративний пакет нараховує понад 20 продуктів. А додатковий функціонал майже необмежений. Будь-які популярні сервіси інтегровані з Google Cloud. Для бізнес-аналітиків особливо корисними є можливості Google Workspace з автоматизації процесів. У цьому ми вже маємо успіхи, і наші success stories з використання Google Apps Script зацікавили на івенті навіть представників Google Cloud».
Окрім ІТ-фахівців Окрім ІТ-фахівців NIX, виступили експерти Google Cloud, Cloudfresh, Lenovo, Uklon:
- Krzysztof Folek, менеджер з продажів, Google Workspace
- Dominik Zeligowski, територіальний Менеджер, Google Workspace
- Віта Усатюк, менеджерка з продажів, Cloudfresh
- Олег Максимович, генеральний директор, Cloudfresh
- Tudor Bercan, Smart Collaboration BDM у Центральній та Східній Європі, Lenovo
- Максим Шаповал, керівник відділу інформаційної безпеки та безперервності бізнесу, Uklon.
Про що говорили на конференції від Cloudfresh & Google Cloud
Представники Google Cloud показали статистику, як Google Workspace вплинув на оптимізацію роботи в компаніях. Так, завдяки переходу в цей робочий простір зросли показники: продуктивність — на 14%, час на креативну роботу — на 36%, онбордінг новачків — на 25%. Також експерти розповіли про технологію на основі штучного інтелекту Duet AI. Це «розумний» помічник для сервісів Google Workspace, який допоможе написати листа, створити діаграми в електронних таблицях чи знайти потрібний файл на Google Диск.
Компанія Lenovo презентувала медіа-системи для Google Meet, які усувають зовнішній шум під час відеоконференцій та фокусують зображення камери на спікері.
«Такі івенти надихають. Я обговорив впровадження Google Workspace з його творцями, обмінявся досвідом з однодумцями з інших компаній та повернувся до команди з багажем нових ідей та планів», – завершив Євген Кращенко, VP of Business Analysis at NIX