Мерч вже давно став невід’ємною складової корпоративної культури. Проте, як AIN.Business розповідає маркетолог компанії Oznaka Анастасія Шевченко, створити дійсно якісні подарунки для команди – задача не з простих. Про те, як полегшити цей досвід і зробити його ефективним, вона розповіла в колонці.

Зупиніться, проаналізуйте 

Незалежно від сфери діяльності — дайте собі побачити повну картину. Кому, з якого приводу і для чого ви даруєте подарунок? Відповіді на ці питання вже дадуть мінімальне розуміння того, яким подарункам точно не будуть раді. 

Враховуйте деталі та вмикайте логіку, худі з різдвяним принтом на Річницю компанії в червні? No way!

Великі чи малі компанії? 

Важливий поінт як для малих, так і для крупних компаній – зазначити на тому, що кожен працівник цінний.

Персоналізуйте подарунки для своїх колег! Іменна листівка – завжди приємний додаток до подарунка, що дасть тепло та відчуття того, що ти потрібен. 

Для малих бізнесів рушієм бренду є люди, саме тому при виборі подарунку варто фокусуватись на тому, що буде використовуватись. Зупиніться на шоперах зі стильним дизайном або ж худі зі стильним брендингом — створюйте такі речі, які постійно будуть у використанні вашої команди. 

Для великих компаній важливо зупинятись на тих подарунках, що підсилюватимуть командний дух та відчуття причетності кожного до однієї великої справи. Дайте своїм командам швидко визначати «своїх» серед натовпу: кепки, брелки, піни. Але пам’ятайте, що кожен айтем має нести в собі цінності та історію компанії.

Обираємо IT-gifts

Всім відомо, що IT-сектор — це провідники крутого мерчу! Вони виходять за межі вже звичних блокнотів та канцелярії (але і це можна зробити круто, стильно, технологічно) і звертаються до технологій! Брендовані павербанки в складі подарункового боксу — безпрограшний хід. 

Обираємо Beauty-gifts

Уявіть, що створюєте подарунок для естета і візуальщика! Так працює сфера бьюті, клієнт або колега — це головний інфлюєнсер. Говоріть до світу крізь подарунок естетично, адже подарунковий бокс для бьюті точно побачить весь Instagram. Маска для сну, косметичні засоби і солодощі як з Pinterest — орієнтири зрозумілі? 

Обираємо Marketing-gifts

Подарунки для трендсеттерів — справа не з легких, адже креатив то їхнє все! Найбільша порада — обирайте стильні дизайни, незвичні форми, глибокі сенси. Замість звичайного худі — м’який тедді або ж стильний зіп. Запорукою крутого мерчу для креативщиків є вихід з усіх можливих меж — коли корпоративний мерч хочуть клієнті ззовні. Дайте своїй творчій енергії волю!

Звертайтесь до професіоналів 

І наостанок – завжди круто, коли всі займаються своєю справою. Для багатьох стає великою несподіванкою те, наскільки важким є процес створення корпоративних подарунків. Зазвичай, якщо вчасно звернутись до профі — це зоощаджує багато грошей та нервів. 

Автор: Анастасія Шевченко, маркетолог компанії Oznaka.