Компанія Adobe відмовилася від свого дороговартісного придбання Figma за $20 млрд. І головна юрконсультка компанії Дана Рао розповіла причину, передає The Verge.
- Минулого місяця регулятори Європи та Великої Британії висловили хвилювання, що це може зашкодити конкуренції на ринку програмного забезпечення для дизайну.
- З її слів, компанія не змогла довести, що угода не призведе до зменшення конкуренції в майбутньому. Тобто Adobe або Figma не будуть конкурувати одне з одним.
- Рао стверджувала, що наразі ці дві компанії не конкурують. Adobe XD, можливо, найближчий продукт Adobe до конкурента Figma, було поставлено на паузу на початку цього року.
- Компанія також не захотіла витрачати час і гроші на боротьбу з регуляторами.
Представники Adobe намагалися врятувати угоду з Figma, але все ж у підсумку за взаємною згодою вирішили розірвати її.