Команда «Дії» працює над помічником на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Чат-бот отримав ім’я Надія, повідомив Михайло Федоров, віцепрем’єр-міністр – міністр цифрової трансформації України.

  • Наразі якість відповідей ШІ-помічника на рівні 80%, але команда працює над покращенням.
  • Окрім того, є деякі зауваження і щодо швидкості відповідей, і цей аспект також є в центрі уваги для подальших робіт.
  • Під час бета-тестування українці зможуть навчити чат-бота якісніше відповідати на запити.

Проєкт передбачає використання технологічного рішення від однієї з провідних міжнародних компаній. Це чатбот нового покоління, який зможе спілкуватися «людяною» мовою й допоможе розв’язати нескладні проблеми.

Основними перевагами мають стати швидкість відповідей та ефективна економія часу та ресурсів команди підтримки «Дії». За словами Федорова, проєкт обіцяє стати революційною технологією не тільки для України, але й для урядів усього світу.

Мінцифра планує продовжувати активну роботу над розвитком законодавчого поля для штучного інтелекту та його інтеграцією в систему освіти.

Наразі у «Дії» розпочалося бета-тестування сервісу з освітніми документами.