RevenueCat проаналізували 30 000 мобільних застосунків, розробники яких користуються його інструментами для управління монетизацією. Більшість із них – неприбуткові, йдеться у звіті компанії. Дослідження опублікували TechCrunch.
У звіті проаналізована інформація від понад 18 000 розробників, які разом генерують понад $6,7 мільярда доходу і мають понад 290 мільйонів підписників.
Скільки заробляють застосунки і які – найбільше
- Тільки 5% найкращих застосунків генерують у 200 разів більший дохід за нижній квартиль після першого року роботи. Тоді як середній щомісячний дохід після року роботи становить менш як $50.
- Лише 17,2% застосунків досягнуть хоча б $1000 щомісячного доходу. Але після перетину цієї позначки шанси на подальше зростання збільшуються. Наприклад: 59% застосунків, які досягли $1000, досягнуть $2500; а 60%, що досягли $2500, досягнуть $5000. Проте лише 3,5% зароблятимуть $10 000 – це позначка, після якої компанія може повністю присвятити себе розробці.
- Застосунки для здоров’я та фітнесу приносять більше прибутку через рік, ніж всі інші категорії разом узяті. Застосунки для подорожей і підвищення продуктивності заробляють найменше: навіть 5% найкращих у цій категорії отримують менш як $1 000 на місяць за рік роботи.
- Північноамериканські застосунки мають у 4 рази вищу монетизацію, ніж у середньому по світу.
Яка ціна підписки найпопулярніша та скільки людей готові її оформити
- Найпоширеніша ціна на місячну підписку 2024 році залишилася незмінною – $10, але її середня вартість зросла на 14% – зі $7,05 до $8,01.
- Частка щомісячних передплатників, які залишилися після 12 місяців, у 2023 році впала приблизно на 14%. Проте 1,7% завантажень перетворилися на платних передплатників протягом перших 30 днів – це більше, ніж минулого року.
- Понад 10% з тих, хто видалив підписку, повторно підпишуться протягом 12 місяців. У таких категоріях, як «Медіа та розваги», рівень реактивації ще вищий.
Що кажуть у RevenueCat та які прогнози на наступний рік
Генеральний директор RevenueCat Джейкоб Ейтінг сказав, що компанія побачила посилення конкуренції, «Що цілком логічно, адже багато додатків підвищували ціни. Це інфляційне підвищення, що призвело б до відтоку користувачів», – сказав він.
Також у RevenueCat прогнозують на наступний рік, що більше розробників відмовляться від пробного плану підписки і підвищать їхню вартість. Також очікується, що застосунки почнуть поєднувати моделі підписки з іншими методами монетизації: одноразові покупки в додатку, реклама, партнерства, електронна комерція та партнерський маркетинг. ШІ також ширше використовуватиметься в для персоналізації користувацького досвіду.