На українському ринку не так багато виробників займаються виготовленням правильного анатомічного взуття. Ще менше тих, хто робить моделі сучасними і стильними. Водночас у світі тренд на взуття з правильною підошвою вже давно дуже популярний.

Журналістка AIN.Business поспілкувалася з українським брендом жіночого взуття SZ MARKET про те, як вони прийшли до створення анатомічних моделей, у чому полягає складність і чиїм прикладом надихаються.

Перші моделі ніхто не зрозумів

Сім років тому Світлана Замкова започаткувала виробництво взуття — SZ MARKET. Упродовж п’яти років бренд випускав лише базове жіноче взуття. Перші інвестиції вклали у якісні матеріали та розробку зручних моделей.

«Тоді ми не були усвідомлені щодо всіх процесів створення та продажу взуття, але дуже хотіли творити стильне, але при цьому зручне взуття. У просування ми майже тоді не вкладались, а довгий час шили на аутсорсі українським брендам».

Перші моделі були дуже креативні, але як зазначає донька Світлани Ксюша Замкова, їх багато хто не розумів через інші тенденції. Тоді вони проаналізували ринок і підлаштувалися під смаки людей, водночас шукаючи власний стиль.

Фото в матеріалі: SZ MARKET

«Все ще на шляху до досконалості»

Приблизно пів року тому команда побачила, що на українському ринку є незаповнена ніша — доступного анатомічного взуття. Сама ідея перекваліфікувати бренд у бік анатомічних форм прийшла зі світового ринку. Наприклад у Європі таке взуття дуже популярне.

Тому вони вирішили розвивати конкретно цей напрям. За словами Ксюші Замкової, захотілося йти в ногу з часом, а це означає робити не тільки трендове взуття, а й піклуватися про здоров’я.

«Ми все ще на шляху до досконалості і шукаємо способи покращення концепції взуття, яке не шкодить, але паралельно, намагаємося ще й робити анатомічне взуття гарним та доступним».

Зараз взуття бренду купують стилісти, молоді інфлюенсери та жінки будь-яких професій і віку, які звертають увагу на комфорт, красу та здоров’я.

Взуття відшивають на дружньому виробництві

На початку повномасштабного вторгнення, як і багато українських бізнесів, бренд зіштовхнувся з труднощами:

  • власне виробництво довелося закрити;
  • приміщення втратило придатність до роботи;
  • згодом наздогнали фінансові труднощі та тривала перерва в роботі.

Проте через деякий час роботу компанії вдалося відновити. Вони знайшли виробництво, з яким розпочали співпрацю. Відтепер взуття відшивається на цій дружній фабриці за авторськими моделями, технологіями та матеріалами бренду.

Хто розробляє взуття

Ксюша та Світлана надихаються новими колекціями закордонних брендів, наприклад, Birkenstock та UGG, звертають увагу на взуття ручної роботи українських митців. Також бренд SZ MARKET вже багато років має власного модельєра, який втілює ідеї засновниць.

«Ми вивчаємо міжнародний досвід з виготовлення взуття і знаємо свою основну проблему — підошва, яку ми використовуємо відповідає не всім вимогам анатомічного взуття. Зараз ми перебуваємо в активних пошуках і переговорах, щоб покращити і створювати тут, у нас в Україні, вже повноцінне взуття “Barefoot” — трушне анатомічне взуття».

Нещодавно бренд випустив першу повністю анатомічну модель — кеди з ортопедичною устілкою.

Плани на майбутнє

Ксюша Замкова зізнається, що цілі бренду вже поставлені:

  • Створювати й надалі доступне та стильне українське взуття анатомічної форми;
  • Покращувати технологію створення нашого модельного ряду;
  • Більше працювати над медійністю сімейного бренду.