Український медіасервіс MEGOGO оголосив про розширення функціонала – відтепер кожен користувач отримуватиме персоналізовані пропозиції контенту, що відповідають його особистим вподобанням. Про це AIN.BUSINESS повідомили у пресслужбі компанії.
Нова функція доступна в Україні та світі. Зміна полягає у розділенні переглядів та вподобань між різними профілями.
- Профілі – це окремі кімнати зі своїми «мешканцями», а акаунт – лише метод входу та ідентифікації.
- Таким чином кожен профіль стає персоналізованим, відповідаючи інтересам свого власника.
- Доступні дитячі профілі з обмеженим контентом.
- Можна обирати зображення для профілів з популярних мультфільмів, серіалів та іншого.
- Усі покупки на платформі залишаються прив’язаними до акаунту.
MEGOGO – міжнародний медіасервіс, заснований у 2011 році в Києві. Є лідером серед OTT-платформ в Україні, працює у країнах Східної Європи, Центральної Азії та Південного Кавказу, а також значна частина каталогу доступна в усьому світі.