Компанія Meta оновила лінійку смартокулярів Ray-Ban. Колекцію розширили різними стилями та кольорами, додали можливість ділитися «поглядом» у відеодзвінках, а головне — ШІ-помічника. Про це йдеться у блозі компанії.
- Нова лінійка тепер має більше різних стилів і кольорів окулярів для різних типів облич. Йдеться про сотні різних комбінацій оправ і лінз, які можна змішувати та поєднувати.
- Під час відеодзвінків через WhatsApp і Messenger можна поділитися поглядом з окулярів, у які, нагадаємо, вбудована камера. Відеодзвінки в розумних окулярах Ray-Ban Meta впроваджуються для всіх користувачів поступово, пише Meta.
Розумні окуляри також отримали свого ШІ-помічника. Тепер можна просто сказати: «Привіт, Meta…» і поставити запитання. Наприклад ідентифікувати якусь річ, перекласти текст, зробити підпис в Instagram. Окуляри роблять знімок, ШІ аналізує та надиктовує відповідь у вуха. Цю функцію в бета-версії наразі розгорнули у США та Канаді.
Журналісти The Verge вже протестували ШІ-помічника на Meta Ray-Banта. Пишуть, що іноді він вгадує об’єкти, а іноді ні. Наприклад, штучний інтелект чітко сказав марку авто Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. Але Alfa Romeo Tonale у нього також стала Giulia, хоча вони візуально навіть не схожі.
Були складнощі з ідентифікуванням тварини, яка перебувала на відстані. Потрібно було сфотографувати її на телефон та показати ШІ ближче, щоб він правильно зрозумів. «Іноді справа не в тому, чи спрацює штучний інтелект. Важливо те, як ви налаштуєте свою поведінку, щоб допомогти йому в цьому», — йдеться в матеріалі.