Тепер TikTok автоматично маркуватиме контент, який був створений штучним інтелектом на інших платформах, таких як DALL-E 3 від OpenAI та Bing Image Creator від Microsoft. Про це пише TechCrunch. Зміни мають ввести для всіх користувачів в усьому світі.

  • Платформа вже маркувала контент, який робили за допомогою ШІ-ефектів TikTok. Але тепер компанія розширює функцію.
  • Як пише видання, TikTok робить це завдяки впровадженню Content Credentials — технології Коаліції з перевірки походження та автентичності контенту (C2PA), співзасновниками якої є Microsoft і Adobe.
  • Це відбуватиметься автоматично. Коли технологія розпізнає такий контент, до нього прикріплюватиметься мітка «Створено штучним інтелектом».
Зображення з TechCrunch, авторства TikTok
  • Компанія повідомила TechCrunch, що розглядає нову зміну як додатковий спосіб забезпечити маркування контенту, створеного ШІ. А також, щоб зняти тиск на авторів. 
  • У найближчі місяці TikTok також почне додавати Content Credentials до контенту, створеного на платформі за допомогою ШІ-ефектів TikTok. 

Також у компанії заявили, що зобов’язуються боротися з використанням оманливого ШІ на виборах. І що його політика категорично забороняє оманливий ШІ-контент, маркований він чи ні.

Нагадаємо, президент США Джо Байден підписав ухвалений законопроєкт про заборону застосунку у США. Згідно з ним, популярну відеоплатформу мають продати до 19 січня або її заборонять у Штатах.

ByteDance подала позов до Апеляційного суду округу Колумбія, щоб заблокувати цей закон. Вони стверджують, що він суперечить першій поправці, яка захищає свободу слова.

TikTok ризикує втратити свій найприбутковіший ринок після років боротьби за те, щоб переконати уряд США, що застосунок для соціальних мереж не загрожує національній безпеці.