LinkedIn презентувала низку нових сервісів, що працюють на основі ШІ, щоб залучити більше користувачів і підвищити активність. Про це пише TechCrunch.
Нові інструменти допоможуть користувачам не лише шукати роботу, а й подавати заявки та супровідний лист, знаходити релевантні навчальні матеріали та швидше здійснювати пошук по всьому LinkedIn.
Варто зазначити, що це не вперше LinkedIn запроваджує ШІ. Компанія інтегрувала цю технологію у свої продукти вже давно, але зараз можна стверджувати, що в LinkedIn майже не залишилося сфер, яких не торкнувся ШІ.
Нижче наведено короткий опис деяких нових функцій.
Пошук і заявка на роботу стають легшими
Тепер шукати роботу можна за допомогою зручних голосових підказок. Після того як ви знайшли цікаві вакансії, LinkedIn допоможе вам скласти супровідний лист або лист-заявку. Штучний інтелект також перегляне ваше резюме та інші матеріали, пов’язані з вашою роботою.
Персоналізація навчання
LinkedIn продовжує активно розвивати свою платформу відеонавчання, особливо курси, пов’язані зі штучним інтелектом. За словами представників LinkedIn, трафік на курси з ШІ, що включають як технічні, так і нетехнічні модулі (наприклад, базове знайомство з генеративним ШІ), за останній рік зріс на 160%.
Платформа використовує алгоритми ШІ не тільки для покращення пошуку потрібних курсів, але й для збагачення контенту.
Експертні поради від ШІ (для Premium користувачів)
Для користувачів з підпискою Premium LinkedIn запускає пілотну програму «експертні поради від Ш». Спираючись на знання відомих інструкторів, ШІ-тренери надаватимуть персоналізовані відповіді користувачам як «вихідну точку».
Ці поради також відображатимуться у вигляді персональних тренерів під час перегляду курсів на LinkedIn Learning.
Пошук із використанням ШІ
Ще однією важливою сферою застосування ШІ є пошук. Користувачі LinkedIn давно чекали на його покращення, адже пошук був одним із найбільш занедбаних аспектів роботи платформи, особливо з її зростанням.
За словами LinkedIn, найближчим часом буде надано більше деталей щодо оновленого пошуку. Очікується, що пошук стане більш розмовним і простим у використанні, замість застосування ключових слів, ступеня зв’язків, географії та інших параметрів, які часто не давали повних результатів.
Крім того, LinkedIn розширює доступ до Recruiter 2024, додає більше інструментів для маркетологів і презентує покращені сторінки компаній з Premium-функціями для малого бізнесу.