Члени ангельського клубу United Angels Network інвестували $80 тисяч в український стартап Bluedot, що розроблює розширення для Chrome, яке за допомогою ШІ підсумовує зустрічі у Google Meet.
Нагадаємо, наприкінці квітня цього року стартап залучив $600 000 інвестицій у межах pre-seed раунду. Його оцінка піднялася до $5 млн. Тоді було відомо, що кошти залучили від ангельських інвесторів з України, Англії, Німеччини, Франції та США. Також до раунду долучилися акселератор OnDeck Ventures, Google for Startups і Деніел Гросс, експартнер YC.
Нині AIN.UA дізнався, що серед інвесторів були також члени United Angels Network. Вони повідомили, чому інвестували та на що звертали увагу в першу чергу.
Як Bluedot залучив кошти від ангелів з United Angels Network
- Першим інвестором став керівник Codility Гжеґож Якацький, який також був колишнім керівником Руслана Халілова, співзасновника стартапу.
- Далі Bluedot представив прототип продукту на Web Summit. Ця дозволило співпрацювати з другим ангельським інвестором з Лондона.
- Після цього стартап потрапив на акселераційну програму в OnDeck Ventures, який надав їм стартовий капітал понад $100 000.
- Пізніше до кола інвесторів Bluedot приєдналися група ангелів-інвесторів United Angels Network.
- Кажуть, що важливу роль у цій співпраці відіграв член United Angels Network Владислав Хичко. Він написав Bluedot у LinkedIn та запропонував взяти участь у демодні UAN.
Bluedot — це продукт двох IT-фахівців Руслана Халілова і Дмитра Єрьоміна. Вони побачили проблему, що консультанти та рекрутери часто забувають деталі розмов з клієнтами та кандидатами, і саме тоді з’явилась ідея створити продукт, який підсумовує зустрічі.
Зараз Bluedot мають понад 1000 платних клієнтів, зокрема The New York Times, Etsy, UserTesting, SalesForce тощо. Поточна команда стартапу складається із чотирьох осіб, троє з них — співзасновники.
На що звертали увагу інвестори UAN
Інвестор Женя Гусаров сказав про важливість трьох ключових факторів: життєздатність команди, їхня експертиза та зрозумілий ринок. Вирішальну роль відіграє комунікація з боку команди.
Інвестор Іван Когут назвав одним із головних плюсів команду засновників, яка справила враження людей, що «знають, чого хочуть, та мають значний досвід». Другим фактором стала ніша, в якій працюють.
Інвестору Андрію Скоропаду сподобалося, що стартап вже мав успіхи. Важливим фактором також назвав досвід засновників. Ще одним плюсом стала чітка та продумана юридична структура.
Іноземний інвестор, ім’я якого не вказують, звернув увагу на низьку захищеність продукту (його не так складно відтворити). Але з іншого боку, він оцінив диференціацію продукту, чітко продуману дорожню карту та прогнозований дохід.