Студія Blizzard заробила на продажах популярної Diablo IV понад $1 млрд із дня релізу гри, з них близько $150 млн — внутрішньоігрові мікротранзакції. Про це написав старший продакт-менеджер Blizzard Гаррісон Фрешке у своєму LinkedIn, помітив Gamepressure.
Цікаво, що офіційно цю інформацію ніхто не повідомляв – ані студія-розробник, ані Microsoft. Гаррісон описав це у своєму профілі в характеристиці, але тепер на його сторінку не можливо зайти. Вочевидь, вона видалена чи обмежена для інших користувачів LinkedIn.
Скриншот Gamepressure
За 5 днів після дебюту гри в червні 2023 року Blizzard охоче хвалилася, що вони заробили $666 млн (багато в чому завдяки попереднім замовленням). Перетин мільярдного бар'єра доходу може бути не таким вже й дивним.
Незабаром розробники можуть знову отримати великі гроші, адже менш ніж за місяць має вийти Diablo IV: Vessel of Hatred, яке стане першим доповненням до гри. Vessel of Hatred вийде на ПК, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One та Xbox Series X/S 8 жовтня 2024 року. Цього ж дня розпочнеться і шостий сезон.
Diablo IV вийшла в ніч на 6 червня. За тиждень вона встигла побити рекорд зі швидкості продажів серед усіх ігор Blizzard Entertainment в історії, отримати 87 балів Metascore від критиків, роздратувати фанатів мікротранзакціями та високою ціною та потрапити під review bombing, завдяки якому середній бал користувачів вже опустився до 5.0.