Anthropic оновив свою ШІ-модель Claude 3.5 Sonnet, навчивши її працювати з комп’ютером, як це б зробила людина. Оновлення отримала також й полегшена модель Haiku 3.5, повідомляє стартап у своєму блозі.

Claude 3.5 Sonnet отримала всебічне покращення, особливо в кодуванні. У цьому модель досягла результату в 93,7 % та перевершила ChatGPT4о та ChatGPT4о mini, що мають результат 92,0 % та 90,2 % відповідно.


З цікавого — Anthropic навчили Claude 3.5 Sonnet виконувати завдання на комп’ютері так, як би це зробила людина. Тобто «дивитись» на екран, переміщувати курсор, натискати на кнопки та вводити текст.

Компанія опублікувала відео, на якому дослідник Anthropic Сем Рінгер демонструє це на прикладі. Оновлена ШІ-модель за підказкою самостійно заповнює форму, шукаючи для неї інформацію на комп’ютері.

Зараз модель доступна у ранній бета-версії через АРІ. Розробники наголошують, що вона експериментальна — отже, може працювати з помилками. TechCrunch повідомляє, що 3.5 Sonnet успішно виконав лише половину завдань, коли її просили допомогти забронювати квитки.

«Ми випускаємо комп’ютерну версію раніше, щоб отримати зворотний зв’язок від розробників. Очікуємо, що з часом вона буде швидко вдосконалюватися», — пояснює стартап у блозі.

Що стосується найменшої моделі Claude 3.5 Haiku, вона також отримала покращення. Вона вдосконалила всі набори навичок і перевершує навіть найбільшу модель попереднього покоління Claude 3 Opus за багатьма показниками.

Anthropic стверджує, що ця модель добре підійде для компаній, які хочуть покращити взаємодію з клієнтами або автоматизувати обробку великих масивів даних.

Claude 3.5 Haiku буде доступний наприкінці цього місяця через API, Amazon Bedrock і Vertex AI в Google Cloud — спочатку лише у вигляді текстової моделі, а згодом із можливістю введення зображень.

Нагадаємо, Sonnet — це модель середнього сегменту Anthropic. Версію 3.5 випустили у червні цьогоріч, і вже тоді вона сильно випереджала найбільшу та найкращу модель компанії — Opus (яка, до речі, у березні перемогла GPT-4 від OpenAI на Chatbot Arena).