Microsoft відкриває тестовий доступ до чатбота на основі штучного інтелекту служби підтримки Xbox. Він надаватиме відповіді на запитання, пов’язані з технічною підтримкою консолі та ігор.
Новий чатбот для Xbox матиме вигляд анімованого ШІ-персонажа або кольорової сфери Xbox, яка реагуватиме на запитання користувачів.
Наразі нововведення доступне учасникам програми попередньої оцінки Xbox Insider у США.
Як користуватися віртуальним агентом служби підтримки
Одразу після реєстрації в програмі Xbox Insider користувачі матимуть змогу звернутися до нового віртуального агента підтримки на сторінці «Зв'язатися з нами». Поставити питання агенту можна за допомогою тексту або голосу.
Віртуальний помічник відповідатиме, використовуючи інформацію з сайту підтримки support.xbox.com. Якщо він не зможе вирішити проблему, можна буде звернутися до реального співробітника служби підтримки Xbox у робочий час.
Цей чатбот є частиною ширшої стратегії Microsoft щодо застосування штучного інтелекту на платформі та в сервісах Xbox. Очікується, що незабаром на консолях Xbox з'являться й інші функції на базі ШІ.