Український освітній проєкт «Дія.Освіта» отримав бронзову нагороду Effie Award за ефективну інформаційну кампанію з кібергігієни, повідомляє Мінцифри. Відзнаку присудили в категорії Performance Marketing.

Кампанія мала на меті навчити українців ефективно захищати свої дані в інтернеті. Завдяки освітнім серіалам, симуляторам і тестам понад 400 тисяч громадян здобули практичні знання з кібергігієни на платформі. Особливо це актуально в умовах війни, коли захист даних стає критично важливим.

Окрім того, агенція hypernormal.agency разом з МОН України та партнерами отримали золото за вступну кампанію до профтехів, покликану повернути престиж професійної освіти.

Effie Awards називають «Оскаром» у світі реклами. Це одна з найпрестижніших нагород у світі маркетингу. Премія заснована в Нью-Йорку у 1968 році.

Уже понад 50 років для рекламодавців та агентств перемога на конкурсі є глобальним символом успіху в індустрії. Свого часу її отримували Coca-Cola, Nike, Apple та Google.

Для проєктів Мінцифри це вже друга поспіль відзнака: минулого року нагороди отримали кампанії UNITED24 та Be brave like Ukraine.