Люди дивляться YouTube на телевізорі більше, ніж на телефоні, каже генеральний директор платформи

11 лютого, 2025, 19:20 1235
Люди дивляться YouTube на телевізорі більше, ніж на телефоні, каже генеральний директор платформи

Люди проводять більше часу за переглядом YouTube на телевізорах, ніж на телефонах. Глядачі щодня дивляться понад 1 млрд годин контенту платформи саме на великих екранах, написав у щорічному листі СЕО YouTube Ніл Мохан, пише The Verge.

За останні два роки YouTube утримує позицію найпопулярнішого стримінгового сервісу в США і на це є вагомі причини. Компанія зробила кілька змін у своєму телевізійному застосунку, завдяки яким платформа стала схожою на повноцінний потоковий сервіс.

Торік YouTube оновив макет свого застосунку для телевізорів, дозволивши користувачам відкривати коментарі й описи до відео з правого боку екрана, поки саме відео відтворюється з лівого.

Також додали «сезони», що полегшило перегляд серій відео за допомогою пульта. А ще — функцію Watch With, яка дає авторам додавати коментарі до ігор та подій у режимі реального часу.

«Для все більшої кількості людей перегляд телебачення означає перегляд YouTube, — написав Мохан. — Але «нове» телебачення не схоже на «старе». Воно інтерактивне й має такі формати, як Shorts (так, їх теж дивляться на телевізорах), подкасти та прямі трансляції — поряд зі спортом, ситкомами та токшоу, які люди вже люблять».

YouTube TV зібрав понад 8 млн підписників, а кількість підписок на YouTube Premium і Music злетіла за 100 млн. Ці цифри залишаються незмінними порівняно з торішніми показниками YouTube.

Мохан заявив, що компанія «продовжуватиме вдосконалювати улюблені функції YouTube TV, такі як Key Plays і мультиперегляд, а також надаватиме нові переваги передплатникам YouTube Premium».

Нагадаємо, нещодавно Компанія Warner Bros. Entertainment тихо залила на YouTube 31 фільм, і тепер їх можна подивитися безкоштовно. У добірці є фільми на різний смак — від визнаних критиками хітів до провальних стрічок із рекордно низькими рейтингом.

Читати більше