Відеоплатформа YouTube оголосила про посилення політики щодо контенту з азартними іграми, щоб «захистити глядачів від потенційно шкідливого контенту». Про це компанія повідомила творців.
На YouTube не можна було рекламувати сайти онлайн-казино чи застосунки, які не сертифіковані Google. Платформи для азартних ігор мають відповідати місцевим законодавчим вимогам.
Нині ж ці правила розширюють. Тепер це стосується URL-адрес, посилань, вбудованих у зображення або текст, візуальних зображень (включно з логотипами) або усних посилань.
Якщо ж азартний контент обіцяє гарантований прибуток — таке відео можуть видалити незалежно від того, чи є рекламована платформа онлайн-казино схвалена Google.
Також тепер будуть вікові обмеження. Навіть якщо контент із рекламою казино не порушує правила спільноти, він не буде доступний глядачам, молодшим за 18 років, або тим, хто не увійшов у систему.
Проте YouTube зробив два винятки з цього правила, зазначивши, що контент, пов’язаний з онлайн-ставками на спорт, та контент, що зображує азартні ігри в реальному житті, не підпадають під це обмеження. Нові правила запрацюють з 19 березня.
«Ми знаємо, що це оновлення може вплинути на творців, які створюють контент для азартних онлайн-ігор. Але ми вважаємо, що ці зміни є необхідним кроком для захисту нашої спільноти, особливо молодих глядачів», — пояснили в компанії.
Нагадаємо, в Україні ліквідували комісію з регулювання азартних ігор і лотерей. Її обов’язки поклали на Мінцифру. Державне бюро розслідувань затримало члена комісії та очільника Івана Рудого. Їх підозрюють у пособництві рф у справі Pin-Up.