5 причин, чому добре працювати в Rocket:
Розробка продукту, яким користуються сотні тисяч людей
Роман Ковтуненко, Head of Engineering
«Успіх бізнес-моделі Rocket залежить від того, наскільки ефективно ми впораємося з логістикою — тобто налагодимо взаємодію між клієнтом, кур’єром та рестораном. Способів це зробити дуже багато — задіюємо логіку, математику, машинне навчання та штучний інтелект. Враховуючи об’єми замовлень та кількість клієнтів, навіть кожна мінізміна може в підсумку принести великі результати. Для розробника це привід собою пишатися: запропонував рішення, а потім дивишся звіт і розумієш, що зекономив кур’єрам багато годин часу».
Можливість реалізовувати свої ідеї
«У Rocket ідею, як покращити сервіс, може запропонувати та реалізувати кожен член команди. Ось свіжий кейс. Під час поганої погоди вкрай важливо формувати правильні очікування у клієнтів. Один з наших розробників запропонував створити попередження через pop-up, якщо біля користувача йде дощ, або сніг. Таким чином клієнти будуть усвідомлювати, що через погану погоду можливі затримки. Ми це реалізували, і це добре відобразилося на метриках».
Роман Ковтуненко, Head of Engineering
Свобода у організації роботи команд
«Я, як СТО, не можу вказувати продакт-менеджеру, або інженеру, як йому робити свою роботу. У нас є спільна мета, яку ми вибрали разом, і домовилися, як її досягати. А що робить кожна людина у своїй зоні відповідальності — це виключно її справа».
Дмитро Москаленко, Chief Technology Officer
«У Rocket ніхто не диктує зверху, як потрібно працювати, головне — результат. Тож кожна команда може домовитися про свої процеси всередині. Ось приклад. Зазвичай наші команди зідзвонюються, щоб обговорити поточні задачі. Це може зайняти кілька годин. Один з розробників якось запропонував своїй команді створити гугл-документ з переліком усіх задач, зідзвонитися на 5 хвилин щоб їх озвучити, а потім у коментарях обговорити вирішення. І лише якщо в чомусь не вдасться дійти згоди письмово — проговорити це голосом. Врешті все вирішили буквально за годину».
Роман Ковтуненко, Head of Engineering
Відкритість та горизонтальна структура
«В Rocket навіть коли заходиш на кухню, чуєш, як люди обговорюють різні ідеї та реалізації. Кілька разів був свідком, як під час обіду iOS-інженер «продавав» анімацію фаундерам, щоб покращити інтерфейс».
Дмитро Москаленко, Chief Technology Officer
«Демократичність та відкритість — головна фішка технічної команди Rocket. Наприклад я, як голова департаменту розробки, керую не людьми, а процесами».
Олександр Лезвінський, Head of Development:
«Ми постійно апдейтимо технології, з якими працюємо. Наприклад, в напрямі iOS ми переходимо на Combine framework. Це одна з найновіших технологій від Apple, для використання якої має бути iOS не раніше тринадцятої версії. Наразі ми готуємось до цього переходу, і це дуже надихає команду. А коли у тебе натхненна команда інженерів — це прекрасно.
А ще у нас нульовий техборг та немає legacy code. Ми постійно працюємо над тим, щоб у системі не було проблем, помилок та застарілих частин коду та приділяємо цьому стільки ж уваги, скільки й розробці нових фіч».
Дмитро Москаленко, Chief Technology Officer