Кошти з карток Payoneer, які використовують українські фрілансери для приймання оплати за свої послуги, тепер можна виводити безпосередньо на відкриті в «ПриватБанку» рахунки, зокрема карткові. Як стало відомо AIN.UA, спільний проєкт розробляли близько півтора року. Розповідаємо як вивести кошти Payoneer через «ПриватБанк«.

Про нову можливість компанія Payoneer повідомила своїм клієнтам в індивідуальних email з пропозицією вказати рахунок «ПриватБанку», на який буде здійснюватися виведення коштів. У банку підтвердили запуск послуги.

средства Payoneer через «ПриватБанк»-1
Як вивести кошти Payoneer через «ПриватБанк».

Гроші на рахунки «ПриватБанку» зараховуються в гривні. Конвертація, згідно з тарифами Payoneer, відбувається на основі середньоринкового курсу. Комісія за конвертацію – 2% від конвертованої суми. Мінімальна для виведення сума – $200.

З боку «ПриватБанку» комісій при зарахуванні немає. «Для фрілансерів діють спеціальні тарифи: зарахування платежів безоплатно», – каже Марія Страшко, керівник проекту «ПриватБанку» з обслуговування фрілансерів.

Переведення в готівку коштів з картки українського банку обійдеться в 1% від суми за умови використання картки «Універсальна» і без комісії за умови зняття з картки для виплат.

Про те, як правильно вивести кошти з Payoneer, AIN.UA розповів у докладному гайді. Ознайомитися з ним можна за посиланням.

Раніше AIN.UA повідомляв, що в «Приват24» додадуть перевірку вхідних дзвінків на шахрайство.

У наступному оновленні мобільного додатка «Приват24» розробники додадуть нову функцію. Дзвінки, що надходять на смартфон, можна буде перевіряти: чи не від шахрая вони надходять. Ця функція буде доступна тільки в Android-версії додатка: як пояснюють розробники, в iOS немає доступу до API телефонної книги і дзвінків. Очікується, що оновлення вийде до кінця цього місяця. Про це у Facebook повідомив перший заступник голови «ПриватБанку» Олег Гороховський.

Щоб увімкнути цю опцію, користувачеві потрібно буде в налаштуваннях застосунку вибрати «Перевіряти вхідні дзвінки в базі шахраїв». Тоді всі дзвінки, що надходять на телефон, перевірятимуться за базою шахрайських номерів. Як AIN.UA розповів Олег Гороховський, ця база зібрана зі звернень клієнтів, які стали жертвами шахраїв або яких намагалися обдурити, вона постійно поповнюється. Усі такі номери банк регулярно передає правоохоронцям.