Хто може обігнати Rozetka? Топ-10 маркетплейсів України на думку продавців

Читати на RU

У липні-серпні компанія Hubber провела опитування серед постачальників товарів та інтернет-магазинів, які користуються послугами платформи, щоб зрозуміти, на які маркетплейси вони роблять ставку насамперед.

У дослідженні взяли участь 218 власників бізнесу (61% – вітрини, 39% – постачальники). Вони виділили 10 найбільших маркетплейсів в Україні та поділилися своєю думкою щодо того, чи зможе хтось обігнати Rozetka.

Топ-10 маркетплейсів України

Найбільші маркетплейси в Україні, на думку постачальників – Rozetka, Prom, «Епіцентр». До речі, останній поки запустив бета-версію маркетплейса і наразі набирає партнерів безпосередньо. Раніше інтернет-магазин epicentrk.ua пропонував товари сторонніх продавців через Hubber.

В цілому, топ-10 виглядає так:

  1. «Розетка»,
  2. Prom,
  3. «Епіцентр»,
  4. Алло,
  5. Kasta,
  6. Bigl,
  7. Zakupka,
  8. F.ua,
  9. Shafa,
  10. Skidka. 

Хто обжене Rozetka

Більшість ecommerce-підприємців вважають головним конкурентом Rozetka – «Епіцентр». Саме йому може виявитися під силу стати №1 маркетплейсом в Україні в найближчі роки. При цьому, 36,6% підприємців думають, що Rozetka обігнати неможливо.

Інтернет-магазини vs маркетплейси

Більшість опитаних вважають, що українці вважають за краще купувати товари безпосередньо зі складу інтернет-магазину, а не товари сторонніх постачальників (товари маркетплейса).

Основні причини, чому покупці віддають перевагу товарам інтернет-магазинів:

  • у сторонніх постачальників на маркетплейсах завжди завищені ціни,
  • у постачальників гірший сервіс,
  • товар часто виявляється не в наявності,
  • негативний досвід купівлі на маркетплейсах.

Найбільше маркетплейси страждають через дропшиперів з великим відсотком скасувань. Це посередники, які є другими-третіми руками в ланцюжку продажів: дропшипер розміщує на маркетплейсі прайс не від постачальника, а від такого ж дропшипера.

Які маркетплейси успішніші

За даними Hubber, сьогодні виграють маркетплейси з «нескінченною полицею». Більше карток товару – більше трафіку – більше продажів.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук