Голландська компанія PAL-V оголосила, що її літаючий автомобіль Liberty отримав дозвіл на пересування дорогами загального користування від Управління транспортних засобів Нідерландів. На це звернуло увагу видання PsychNewsDaily.
Повідомляється, для зльоту PAL-V Liberty потрібна смуга довжиною від 180 до 330 м, а посадити літаючу машину можна на майданчик завдовжки 30 м. Перехід з дорожнього режиму в повітряний (або навпаки) займає від 5 до 10 хвилин. Як у повітрі, так і на дорозі максимальна швидкість авто становить 180 км/год. Гідроплан розрахований на двох осіб.
PAL-V Liberty оснащений двома бензиновими двигунами. Паливний бак вміщує 100 літрів. При цьому, автомобіль може проїхати близько 1300 км або пролетіти 500 км (4,3 години) без дозаправки.
За даними компанії, тридцять жителів Голландії вже замовили й оплатили Liberty. Вартість літаючого автомобіля становить $587 000.
Примітно, що наразі видано дозвіл тільки на один літаючий автомобіль. Це означає, що PAL-V поки що не може запустити серійне виробництво. Крім цього, потрібно отримати відповідний дозвіл на використання автомобілями компанії повітряного простору. За прогнозами PAL-V, це станеться 2022 року. 9 березня 2020 року стало відомо, що завод із виробництва серійних літаючих автомобілів побудують в Індії, у штаті Гуджарат.
Першу версію серійного літаючого автомобіля компанія представила 2019 року. Кузов гідроплана компанія виконала з карбону та авіаційного й авіаційного алюмінію. Тоді автомобіль міг проїхати 1314 км і пролетіти 500 км, однак наразі PAL-V не тільки збільшила дальність польоту, а й значно поліпшила характеристики Liberty.
Про компанію
- Ідея виникла у співзасновника компанії Джона Баккера ще 1999 року. У 2008 році він і Роберт Дінгеманс заснували компанію PAL-V (Personal Air and Land Vehicle). Відтоді PAL-V розпочав створення першого прототипу літаючої машини. Спочатку його побудували побудований на шасі Carver One. Прототип використовували для тестування та вдосконалення системи нахилу PAL-V. Система динамічної стабілізації поворотів забезпечувала безпеку автожира.
- У 2009 році PAL-V успішно протестував систему нахилу на Prototype X1 на дорозі. У 2012 році компанія завершила розробку першого у світі симулятора створення автожирів. Сьогодні з його допомогою тестують і перевіряють усі характеристики конструкції PAL-V Liberty.
- PAL-V здійснив свій перший політ із PAL-V ONE у 2012 році.
- У 2015 році PAL-V Liberty забронювали перші клієнти.