- Компанія: NERF
- Рік заснування: 1969
- Оцінка бізнесу — $13,3 млрд
- Що робить: бластери
Бренд NERF створила компанія Parker Brothers, яка спеціалізується на виробництві іграшок, та відома настільною грою «Монополія». Зараз NERF належить бренду Hasbro — найбільшій у світі компанії, яка займається виробництвом іграшок, і оцінюється в $13,3 млрд.
На початку 70-х років продукцією NERF мали стати м’ячі для гри у волейбол. Але Parker Brothers відмовилися від цієї ідеї і почали виробництво чотирьохдюймових м’ячиків, яким дала назву Nerf Ball. До кінця року продажі перевищили 4 млн одиниць — це було величезним успіхом для компанії, яка в 70-х тільки почала розвивати свій бізнес.
У 1989 році в продаж виходить перший бластер, який стріляв трьома м’ячиками та отримав назву Blast-A-Ball. Вже у 1992 році компанія випустила перший бластер Nerf, що стріляв пінними дротиками — він отримав назву Sharpshooter. Та став неймовірно популярним. Згодом, компанія почала експериментувати та представила батарейки, швидкісні моделі, моделі на акумуляторах та інші іграшки.
В 2019 році NERF випустила гру, яку встановили понад 43 млн користувачів. Крім цього, компанія займається розважальним бізнесом, — наприклад, розміщує зони в ТЦ, де можна пограти з бластерами. Вперше такий парк з‘явився в Сінгапурі, а згодом планується відкриття в США і Канаді.
Річний дохід компанії в 2021-му становить $400 млн. Окрім виробництва іграшок, NERF планує випустити ігри для Sony, XBox, Nintendo і для інших мобільних додатків. Це чудовий приклад, коли бренд втомився від однотипної, хоч і домінуючої на ринку продукції.
NERF щорічно виготовляє 445 млн дротиків. За останні 5 років їх зробили стільки, що якщо викласти в одну лінію, то можна обігнути нашу планету 4 рази. Це неймовірні масштаби.
Матеріал для бластерів і принцип його застосування — інновація. Дротики зроблені з поліефірної смоли, яка при взаємодії з киснем і іншими матеріалами стає надзвичайно м’якою. А це означає, що снаряд не зможе пошкодити шкіру, навіть якщо потрапити ним в обличчя.
Переваги бренду NERF
Перевагою NERF є ще й те, що вони активно рекламують продукцію, яка і так популярна. В 2020-2021 році вони витратили $100 млн на digital-рекламу, плюс окремий бюджет було виділено на рекламу на національному телебаченні.
NERF постійно експериментує в офлайні. Наприклад, до пандемії коронавірусу компанія провела Road Show по США — із таким собі випробувальним центром на колесах, де діти могли пограти зі старими й новими моделями бластерів.
NERF зумів побудувати поп-імперію. Кожна дитина дорослішає з бластером компанії. Іграшку можна зустріти в онлайн-іграх, соціальних мережах та блогах.
Якщо в пошуку ввести хештег #nerf, то можна побачити понад 1 млн згадок торговельної марки. Головною фішкою і проривним моментом було створення пульки, яка нічого не ламає і не може нікому нашкодити.