Український стартап OVO залучив $350 000 у стартовому раунді з оцінкою €3 млн попередніх грошей. Про це AIN.UA повідомляють в TA Ventures.

  • Інвесторами в цьому раунді були фонд TA Ventures, клуб приватних інвесторів ICLUB, а також Imperia Holding.
  • Разом із раундом pre-seed у $150 000 загальна сума інвестицій в OVO склала $500 000.
  • За рік роботи, до березня 2021-го стартапа мав понад 7500 клієнтів із середнім чеком на суму 950-1000 грн. З того моменту, крім овочів та фруктів, компанія додала в лінійку продуктів хліб власного виробництва, крупи, чаї та продовжує розширювати асортимент далі. Також команда розробила упаковку для зелені, яка допомагає зберігати свіжість при доставці.
  • В OVO працює 50 людей.
  • Компанія виконує понад 190 замовлень щодня.
  • До кінця 2021-го OVO планують використовувати залучені кошти для відкриття до семи дарк-сторів та покрити весь Київ оперативною доставкою.

OVO — це служба доставки свіжих овочів і фруктів з дарк-сторів. Стартап був запущений навесні 2020 року засновниками маркетингового агентства Bluocean Романом Мелкумовим і Степаном Зіняковим.