Foodtech-стартап Foodz Україна залучив інвестиції для розвитку бізнесу від агропромислового холдингу «Миронівський хлібопродукт» (МХП). Сума угоди не розголошується, але, як зазначає «Європейська правда», контроль над Foodz залишився у засновників Дениса і Яни Кривенко, а МХП отримав близько 20% компанії.
Foodz розвиває мережу онлайн-ресторанів Києва з початку 2020 року. Засновники бізнесу запустили пілотний проєкт самостійно. Після підтвердження життєздатності бізнес-моделі компанія залучила зовнішні інвестиції. З початку 2020 року в Foodz було інвестовано понад $2 млн.
«МХП виступає не тільки як інвестор, а й як стратегічний партнер, який поділяє свій досвід у розвитку бізнесу. Залучення МХП як інвестора дозволить нам швидко розвивати бізнес і розширювати мережу віртуальних ресторанів в інших містах країни. Наша увага на даному етапі розвитку зосереджена на зростанні клієнтської бази та кількості замовлень, створенні системи поставок та вдосконаленні ІТ-інфраструктури», – зазначив Денис Кривенко, генеральний директор Foodz Ukraine.
Про Foodz Ukraine та МХП
Із заснування бізнесу в 2020 році Foodz відкрила в столиці 15 закладів харчування. Серед них 10 власних і 5 у партнерстві з Glovo. Клієнтська база зросла до 100 000 споживачів. У 2020 році продажі компанії досягли 35 млн грн, а ресторани опрацювали близько 100 тисяч замовлень.
Зараз Foodz налічує понад 220 співробітників, мережа охоплює весь Київ, а під його керівництвом знаходяться 12 брендів ресторанів: Greenbar Cafe, Supchik Salatik, Shanghai Cat, Chackmak Doner, PokeOke та інші.
«Миронівський хлібопродукт» — найбільше сільськогосподарське виробниче підприємство України, розташоване в невеликому містечку Миронівка Київської області, на яке припадає понад 50% «промислового м’яса птиці».