Сервіс Smart VC Search від проекту Дениса Довгополого Unicorn Nest став продуктом дня на Product Hunt. Він допомагає стартапу знайти потрібного інвестора в базі та отримати його контакти.

Smart VC Search  — це алгоритм, який аналізує дані про 38 000 венчурних фондів і пропонує інвесторів для стартапів у всіх можливих раундах. Потрібно тільки пройти реєстрацію та заповнити анкету. На основі цих відповідей алгоритм знайде в базі даних угоду, яка схожа на вашу. Там їх аж 300 000.

  • Результати пошуку додатково відсортують, наприклад за географією. Фонди у списку Smart VC Search набирають бали, якщо вони мають штаб-квартиру, або вже інвестували у вашому регіоні. 
  • Також на видачу впливає актуальність. Алгоритм відокремить фонд, який зробив одну інвестицію у вашій сфері п’ять років тому. В топі списку опиняться найбільш свіжі угоди. Щоб працювати із сервісом необхідно оформити підписку вартістю від $10 до $100.
  • За словами Дениса Довгополого, його команда виходила на Product Hunt, щоби перевірити кілька гіпотез. Перевіряли конверсію, цільову аудиторію і точки болю користувачів. Окрім відповідей на ці запитання, продукт отримав відчутну виручку і увагу з боку фондів. А ще залучив корпоративного клієнта на 5000 робочих місць. 

 «Конверсії в експерименті виявилися вищими за очікувані. Одна проблема: наш продукт із нашою математикою виявився таким ефективним, що продуктові метрики для клієнтів не здаються реальними. Знижувати їх не будемо, але говорити, що ми у 10 разів ефективніші, ніж продукти попереднього покоління поки складно», — каже Довгополий. 

За словами директора продукту Анни Щербак, коли Smart VC Search став продуктом дня, виручка платформи різко зросла. За день платформа заробила в 1,5 рази більше ніж за весь попередній місяць, а кількість сеансів була в 10 разів більше ніж в середньому за день. Анна також назвала цікаві цифри, які дав Product Hunt.

  • Чверть з усіх, хто перейшов на сайт з Product Hunt, в результаті зареєструвалися.
  • Конверсія в оплату була в 10 разів більша, ніж наш типовий трафік. 
  • Близько 5% усіх хто відвідав сайт також записалися на тестування продукту UN Connect. Це сервіс для автоматизації фандрейзингової розсилки, який прямо не рекламували на Product Hunt.
  • Отримали запити від 12 нових інвесторів.