«Нова пошта» повідомила про успішне тестування примірочних у відділеннях, які дозволяють клієнтам перевірити одяг перед отриманням і сплатою за товар. Тепер компанія планує встановити їх у всіх своїх відділеннях (а їх, за даними самої «Нової пошти», понад 8 700).
Усі примірочні «Нової пошти» обладнані вішалками для одягу, стільцем та дзеркалом у повний зріст. Вони розташовуються у клієнтській зоні відділень.
«Багато клієнтів компанії купують одяг та взуття онлайн, а доставку замовляють у наші відділення. На численні прохання клієнтів ми вирішили дати їм можливість спокійно й зручно приміряти речі», — йдеться у повідомленні «Нова пошта».
Пілотний проект було запущено восени й він охопив 50 відділень Києва, Львова, Одеси, Харкова та 15 обласних та районних центрів. Для пілоту компанія обрала відділення з різних регіонів України, які мали потрібну площу, щоб детальніше вивчити клієнтський досвід. Повний перелік відділень з примірочними доступний за посиланням.
Як працюють відділення з примірочними?
Примірочні у відділеннях «Нової пошти» працюють наступним чином:
- Перед оплатою посилки з одягом або взуттям у відділенні, клієнт може поміряти речі у примірочній. Попередньо оператор перевірить вміст відправлення і кількість речей у ньому.
- На примірку можна взяти не більше однієї речі одночасно.
- Якщо усе підійшло, клієнт оплачує посилку, якщо ні — оформлює відмову.