Рубрика «Стартап дня» на AIN.UA — це трибуна для засновників проектів, де можна познайомити потенційних клієнтів та інвесторів зі своїм продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Розповісти про свій стартапі можна, заповнивши анкету за посиланням.
Boffin — це платформа додаткових групових онлайн занять для дітей молодшої та середньої школи, що в цікавій формі заохочує займатися наукою і створювати інновації.
Засновники та команда стартапу
Засновник стартапу — Вероніка Свістула. В ядрі команди 4 співробітники та команда викладачів — 15 співробітників. Завжди шукаємо викладачів технічних предметів, які хочуть запалювати очі дітей.
Про що стартап
Boffin — це платформа додаткових групових онлайн занять для дітей молодшої та середньої школи. Наша мета, зробити так, щоб людей, які люблять займатися наукою і створювати інновації, було якомога більше, як в Україні, так і у всьому світі.
За цю проблему ми вирішили взятися біля самого її джерела, там де в дітей відбирають бажання вчити математику чи, наприклад, фізику. Що ми робимо — ми надаємо цікавий і актуальний матеріал, в цікавій формі та допомагаємо дитині самостійно опановувати предмет і цікавитись надалі, що (частіше всього) спонукає її на дослідження!
Особливістю занять є саме груповий формат. Крім того, що ця модель фінансово вигідніша від індивідуальних, тут народжується групова синергія, задоволення від навчання починає зростати по експоненті, але звісно при правильній реалізації.
Яка модель монетизації
Досить стандартна для гуртків, в нас є абонементи (1, 4, 12 занять) на групові заняття і (1, 12 занять) на індивідуальні.
Скільки часу пішло на MVP? Яких помилок припустилися?
За 5 місяців підготувалася до старту групових занять з Математика & Логіка в трьох локаціях Києва.
За три роки ми:
- Спробували модель з уроками офлайн. 3 локації у Києві, заняття по суботах/неділях, у спальних та центральних районах.
- Зробили кілька таборів/лекцій/квестів типу: лекція SmartHome, лекція/табір Колонізація Марсу, табір Штучний Інтелект, лекція Як зароджуються зірки, квест Математичні загадки.
- Провели 21 місяць в онлайні, і це більша частина існування Boffin.
Наші висновки:
- Діти хочуть знати більше, ніж їм дає система, і частіше всього це те, як працює світ.
- Батьки переживають, що вони інколи не можуть пояснити дитині той чи інший матеріал, і тому бажають своїм дітям найкращого виконавця цієї задачі!
- В онлайні точно можна навчати більше людей! І краще слідкувати за якістю!
У 2021/2022 навчальних роках продовжили викладати тільки онлайн. Розглядаємо можливості провести безпечну офлайн вечірку з дітьми.
Через це бачимо потребу в додатковій цікавій, якісній, прозорій навчальній платформі, яка б ще допомогала виконувати: групування дітей в групи, навчання викладачів, комунікацію з батьками, збір та аналіз навчальної інформації.
Щодо помилок, то це, скоріше, непідтверджені гіпотези. Наприклад, про канали залучення клієнтів — гугл реклама нам не підходить на даному етапі. Ми скоріше сервіс, який продукує попит, бо батьки часто не здогадуються, що їм потрібна така послуга, поки не побачать пропозицію чогось цікавого, пасуючого саме її дитині.
Як виникла ідея створити стартап?
Я викладач із 10+ річним стажем, працювала у школі, займалася репетиторством, вела гуртки. Мені дуже подобається знаходити ключики до дітей та пояснювати інформацію так, щоб вони її чесно розуміли. Протягом усієї кар’єри викладача, я мала внутрішнє змагання — навчати якомога більше дітей, показувати їм новий бік математики.
Десь на позначці 70 учнів/тиждень я відчула максимум. Наступний крок був помножити себе, зберігаючи мої цінності, напрацьовані ключики та підходи до дітей. Так я почала набирати та навчати команду викладачів, молодих, які горять предметом і вміють тримати дитячий інтерес. Разом з ними розробляти нові напрямки та проекти.
Хто ваші конкуренти, які в них досягнення?
Ми помічаємо, що математика і технічні науки з кожним роком стають все більш популярними.
Почали з’являтися математичні онлайн школи: «МАТЕМА», Перша всеукраїнська онлайн школа математики, але вони фокусуються саме на індивідуальних онлайн заняттях і більше на стандартному репетиторстві по шкільних темах.
Boffin все ж фокусується на групових онлайн заняттях і матеріалах, які ширші за ті, що дають в загальноосвітніх закладах, та підхід до навчання ґрунтується на потребі дитини в більш інтерактивному та цікавому підході.
Як ви оцінюєте ринок для вашого продукту?
Попит на технічну освіту зростає, бо все більше і більше грошей інвестується в технології. У 2005 році з 8 топ компаній гігантів технологічною був лише Майкрософт, на 2021 рік, з 8 топ компаній гігантів 7 — технологічні.
І ринок України не є виключенням, показовою є статистика Dou, яка показує, що ринок IT спеціалістів, лише за останній рік зріс на 15%. Через це все більше батьків віддають дітей на додаткові гуртки з технічним спрямуванням.
Крім того, наш особистий досвід показує, що вік в якому дитина може сприймати складну інформацію знижується, тому додаткова освіта в початковій школі стає все більш потрібною.
Скільки грошей/часу інвестовано?
Початково залучили Angel-інвестиції та особисті кошти засновника, що сумарно складає близько $15000. Дуже швидко вийшли в плюс і більше грошей не залучали. Зараз подаємось на отримання гранту від USF, для збільшення технологічності нашого стартапу.
Чого вдалося досягти?
На сьогодні в Boffin 150 активних клієнтів, а викладачі проводять близько 250 занять на місяць. Обіг за 2020/2021 навчальний рік склав трошки понад 1,5 млн грн.