Sony купує студію Bungie за $3,6 млрд. Вона відома за Halo та Destiny

Читати на RU

Sony майже моментально відповіла на угоду Microsoft та Activision Blizzard: компанія за $3,6 млрд купує студію Bungie. 

  • Bungie відома за ігровими франшизами Halo та Destiny. Як пише TechCrunch, це одній з найвідоміших та найуспішніших франшиз у світі. 
  • Студія, незважаючи на угоду, залишить за собою незалежність та попереднє керівництво. Окрім того, як обіцяють у компаніях, після угоди Bungie не буде зобов’язана випускати свої ігри лише на PlayStation і зможе сама обирати, для яких пристроїв створювати свої ігри. В інтерв’ю The Verge представники Bungie запевнили журналістів, що їх ігри і далі залишаться доступними на платформах, де присутні зараз. 
  • В Bungie заявили, що угода дасть можливість компанії швидше зростати за рахунок ресурсів Sony та команди Sony Playstation. 
  • Над угодою, як заявляють у Sony, працювали майже півроку. І це далеко не остання угода — у майбутньому компанія і далі купуватиме ігрові студії. 

Що цікаво, колись Bungie була частиною Microsoft: це тривало з 2000 по 2007 рік. Саме тоді й була створена легендарна Halo. Після цього, з 2010-го, у Bungie був контракт на 10 років з Activision Blizzard, який компанії завершили у 2019 році. Тепер компанія приєдналась до головного конкурента Microsoft — Sony. 

Консолідація ринку

За останній рік пройшло декілька величезних угод по консолідації ігрового ринку. За інформацією Reuters, всього за останні 12 місяців ігровий ринок поставив новий рекорд — загальний об’єм угод та інвестицій у сектор перевищив $150 млрд. Про дві найбільші ми вже писали раніше: 

  • Американський ігровий розробник Take-Two, що є видавцем відомих GTA та BioShock, оголосив про плани купівлі студії Zynga. Вартість останньої в рамках угоди складе $12,7 млрд.
  • Microsoft купує Activision Blizzard за $68,7 млрд. Причому, за чутками, Activision Blizzard ще планувала позмагатись з Take-Two за Zynga. 

Великі компанії скуповують розробників популярних ігор, щоб побудувати навколо цього свої екосистеми, оптимізувати витрати і збільшити за рахунок цього свої прибутки. А мова про ринок на $200 млрд щорічно. Тому в майбутньому угоди продовжаться. 

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук