Meta заплатила компанії Targeted Victory за організацію комунікаційної кампанії проти TikTok. Про це свідчить розслідування The Washington Post.

  • Targeted Victory — одна з найбільших консалтингових фірм у США. За даними The Washington Post, вона організувала кампанію чорного PR, щоб спровокувати негативні настрої населення щодо TikTok. За це платила компанія Meta, яка володіє Facebook.
  • Задача кампанії — очорнити тренди в TikTok, які ніби-то шкодять дітям і населенню США. Також співробітники Targeted Victory намагалися відвернути увагу від проблем з приватністю в Facebook та Instagram.
  • Кампанію лобіювали політики місцевого рівня. В деяких штатах вони робили офіційні заяви про небезпечність TikTok. Медіа і політики аргументували шкоду соцмережі через челенджі, які нібито були популярним в TikTok.
  • Найбільше говорили про челендж devious licks challenge, який закликав до актів вандалізму в школах. Журналістам вдалось з’ясувати, що насправді цей тренд зародився у Facebook. Також згадували челендж slap a teacher challenge, який закликав давати ляпасів вчителям. В реальності такого тренду не існувало. 
  • Targeted Victory також пов’язують з роботою на Республіканську партію. Під час президентських виборів в США у 2020 році компанія отримала від республіканців $237 млн.

Головним джерелом розслідування The Washington Post стали робочі листування співробітників Targeted Victory, які надіслали редакції. В коментарі представники компанії заявляли, що справді співпрацює з Meta, але коментувати свою роботу відмовились.