Український стартап Pix, який створює анімовані рюкзаки, оголосив про закриття компанії. Про це повідомила одна із співзасновниць Pix Маргарита Рімек.
Офіційно компанія призупинила роботу ще у січні, однак лише зараз оголосили про це публічно. За словами Маргарити, найбільше компанію «підкосила» пандемія Covid-19 та криза у 2020 році.
За весь час існування Pix в компанії створили та продали близько 15 000 рюкзаків для клієнтів із понад 60 країн. Однак частину замовлень Pix Mini з останньої краудфандингової кампанії не змогли відправити замовникам. Додатки та продукти стартапу продовжуватимуть працювати.
«Спільно з бордом директорів ми вирішили закрити проект, законсервувати його та передати нашому акселератору IoT Hub для можливості перезапуску у майбутньому, при більш придатних умовах», — пише співзасновниця Pix.
Як пише Forbes, засновник IoT Hub Роман Кравченко візьме на себе роль тимчасового СЕО, проведе фінансовий і технічний аудит, збере документацію та почне пошук нових фаундерів. Перші фаундери можуть продати свою долю і зберегти бренд, назву та продукт, а нова команда вже матиме з чим працювати та що запропонувати інвесторам.
На початку IoT Hub бере на себе усі зобовʼязання і вирішує, скільки акцій матимуть засновники. Після залучення коштів та пошуку команди він передасть управління новим фаундерам.
Ще у 2019 році команду стартапу покинув один із співзасновників Іван Каунов. На його місце прийшов Андрій Гліжинський, який відповідав за виробництво. Каунов тим часом почав працювати у Finmap. Пізніше у цьому ж році стартап завершив новий збір коштів на Kickstarter. На цей раз компанія просувала модель Pix Mini – це дитяча версія рюкзака об’ємом 15 літрів.