Українська EdTech-компанія Preply залучила раунд серії С у розмірі $50 млн. Про це AIN.UA розповіли у компанії.

  • Раунд інвестицій очолила компанія Owl Ventures. До фінансування доєднались попередні інвестори, серед яких Diligent Capital, Hoxton Ventures, Educapital, Evli Growth Partners та співзасновник Grupa Pracuj Пшемислав Гацек, та нові інвестори, такі як Swisscom Ventures і Orbit Capital.
  • Загальний об’єм інвестицій склав $100 млн з моменту створення.
  • Платформа планує завоювати ринок онлайн-вивчення мов, який до 2025 року досягне $47 млрд. Наразі Preply об’єднує «сотні тисяч учнів» із більш як 32 000 репетиторів, які викладають понад 50 мов. За минулий рік Preply потроїла розмір B2B-напряму, серед клієнтів має компанії Bytedance (TikTok), Mercedes та McKinsey.
  • За останні два роки кількість людей, які користуються додатком Preply, зросла в 4 рази, а в багатьох регіонах загалом кількість користувачів подвоїлася у порівнянні з минулим роком. На сьогодні кількість студентів, які навчаються на платформі, перевищує кількість студентів, які навчаються в університетах Ліги Плюща.
Фото: Preply.

Попри війну в Україні, Preply розширила команду до понад 400 співробітників 58 різних національностей у 30 країнах світу.

«Завдяки додатковому фінансуванню ми плануємо продовжувати збільшувати свою присутність у США та Європі, подвоївши зусилля у розвитку технології пошуку на основі штучного інтелекту, та підключити найбільшу спільноту для вивчення мов у світі», — каже Кирило Бігай, співзасновник та CEO Preply.


  • У 2021 році Preply залучила раунд B у розмірі $35 млн. У раунді брали участь Owl Ventures і Full In Partners, а також ті, хто раніше інвестував у компанію Point Nine Capital, Hoxton Ventures, EduCapital, All Iron, Diligent Capital та Evli Growth Partners. Тоді залучені кошти пішли на збільшення штату: компанія планувала подвоїти штат у всіх регіонах, де працює. Минулий раунд сумарно перевищував всі інвестиції, які компанія залучала з того часу.
  • До того, у 2020 році, компанія $4 млн та на $1,3 млн. Крім того, Preply планувала запустити філію в США, стратегічно важливому для проекту регіоні. Вперше компанія підняла інвестиції ще у 2015 році: потрапила до американського інкубатора TechStars, отримавши $120 000.

Минулого місяця компанія зробила ребрендинг та представила оновлену айдентику. Ціль трансформації — підкреслити зростання та еволюцію бізнесу, у тому числі цифрову, а також ідентичність бренда Preply. А у квітні Preply