Під час квартального звіту Meta про доходи Марк Цукерберг розповів про нещодавню драму навколо Instagram і стрічки з акцентом на Reels. Користувачі соцмережі запустили флешмоб із закликом не перетворювати її на TikTok. До них приєдналася Кайлі Дженер, яка підписала петицію проти оновленої стрічки. І якщо ви думали, що негативна реакція на зміни в Instagram змусить його керівників змінити курс, ви помилялися.

  • Через кілька днів після запуску флешмобу, Цукерберг оголосив, що Meta заробляє понад $1 млрд доларів на рік від реклами в Reels. Крім того, кількість часу, які люди витрачають на перегляд Reels, зросла на 30% з минулого кварталу, що, ймовірно, приверне ще більше уваги рекламодавців. Реальною причиною цього збільшення є алгоритми які насичують стрічку більшою кількістю Reels.
  • Цукерберг сказав, що наразі близько 15% контенту в стрічці Facebook підбирає штучний інтелект Meta. В Instagram це число навіть трохи більше. «Ми очікуємо, що ці цифри подвоїться до кінця наступного року», — сказав він. Це означає, що понад 30% контенту стрічки в Instagram і Facebook будуть заповнені вмістом з облікових записів, за якими ви не стежите.

Про те що компанія не змінюватиме курс під тиском незадоволених користувачів, говорять також слова СЕО Instagram Адама Моссері. Він сказав, що компанія прагне зосередитися на відеороликах і бачить в цьому успіх TikTok і YouTube. Він описує деякі майбутні зміни та експерименти на платформі, наприклад, повноекранний режим.

Ідея керівників Instagram чітка: вони більше не хочуть бути програмою для обміну фотографіями.